کد خبر: ۷۶۴۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
تعداد بازدید: ۲۳۲
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در بازدید از بنای تاریخی کارگاه حناسایی در شهرستان بم گفت: «این بنای تاریخی قابلیت تبدیل شدن به یک هتل بی‌نظیر را دارد.»
بنای تاریخی کارگاه حناسایی بم قابلیت تبدیل شدن به یک هتل بی‌نظیر را دارد

به‌گزارش خبرداغ به نقل از میراث‌آریا علی اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری که به استان کرمان سفر کرده است امروز شنبه ۴ فروردین با همراهی محمدحسن طالبیان معاون میراث‌فرهنگی این سازمان، محمود وفایی مدیرکل میراث‌فرهنگی استان کرمان و تعدادی از مدیران سازمان میراث‌فرهنگی از بنای تاریخی کارگاه حناسایی در بم بازدید کرد.

او‌ در بازدید از بخش‌های مختلف این بنای تاریخی گفت: «بعد از مرمت این بنا می‌توان آن را برای تبدیل شدن به یک مرکز اقامتی به سرمایه‌گذار واگذار کرد.»

او افزود: «این بنا کاربرد و قابلیت تبدیل شدن به یک هتل بی‌نظیر را دارد و بعد از مرمت باید به سرمایه‌گذار واگذار شود.»

بنای تاریخی کارگاه حناسایی بم حدود ۶هزار مترمربع مساحت دارد و در گذشته دارای کاربری کارگاه حناسایی بوده و تا ۴۰ سال پیش این کارگاه فعال بوده است.

این بنا در حال حاضر از سوی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان در حال مرمت است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: