کد خبر: ۷۶۳۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
تعداد بازدید: ۱۱۰۷
در لیست تیم ملی دیگر نامی از این گلر پر دردسر پرسپولیسی دیده نمی شود و گویا جام جهانی را از دست خواهد داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، بازیکن پُر حاشیه پرسپولیسی در شُرُف از دست دادن میدان بزرگ جام‌جهانی است شاید بتوان گفت آن هم به خاطر نمایش درخشان برابر استقلال است.

 

در  لیست تیم ملی دیگر نامی از این گلر پر دردسر پرسپولیسی دیده نمی شود و گویا جام جهانی را از دست خواهد داد.

 

 

  سوشا مکانی آن زمان که لژیونر بود معمولا به تیم ملی دعوت می‌شد. او حتی در بازی رفت با سوریه در مقدماتی جام‌جهانی هم به صورت فیکس برای تیم کشورمان بازی کرد، اما حالا که او به ایران برگشته و در لیگ برتر برای نفت آبادان بازی می‌کند، خبری از دعوت این بازیکن نیست.

 

گفتنی است دروازه بان سابق پرسپولیس که قراردادش با یک تیم نروژی امضا کرده بود برای هر ماه مبلغی در حدود 4 هزار یورو دریافت می کرد. یعنی حدود 17 میلیون تومان در مقایسه با دستمزد سایر فوتبالیست ها رقم اندکی به شمار می آمد. با توجه به قرارداد امضا شده میان مکانی و استورم گودست، دروازه بان 30 ساله تیم ملی در طول یک فصل حدود 200 میلیون تومان دستمزد می گرفت که باعث شده تا او ارزانترین بازیکن تیم ملی لقب بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: