کد خبر: ۷۶۳۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹
تعداد بازدید: ۳۹۸
سومین جایگاه سوخت جزیره کیش با حضور دکتر انصاری لاری افتتاح شد.
بهره برداردی از سومین جایگاه سوخت جزیره کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سومین جایگاه سوخت جزیره کیش با حضور دکتر انصاری لاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده امام جمعه کیش، سید رضا شهنازی زاده رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه کیش و جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش در محدوده رینگ 75 متری و حد فاصل میدان صدف تا میدان قشم به بهره برداری رسید.

سید رضا شهنازی زاده رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کیش با بیان اینکه جایگاه سوخت ادیب زاده پس از آماده سازی زمین و واگذاری به بخش خصوصی به دلیل برخی مشکلات ساخته نشده بود که با حمایت های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و تعامل سازمان با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کیش به مرحله بهره برداری رسید و آماده ارائه خدمات به شهروندان و گردشگران نوروزی است.

وی ادامه داد: با افتتاح این جایگاه، سه پایگاه سوخت گیری در جزیره کیش فعال است و به شهروندان و گردشگران خدمات می دهند.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کیش با اشاره به اینکه این جایگاه توسط بخش خصوصی احداث شده است افزود: این جایگاه در زمینی به وسعت 2 هزار متر مربع با زیر بنای 1200 متر مربع ساخته شده و دارای 2 مخزن سوخت بنزین با ذخیره 96 هزار لیتر، یک مخزن بنزین سوپر به ذخیره 48 هزار لیتر و 2 مخزن ذخیره سوخت گازوئیل به ظرفیت 96 هزار لیتر است.

وی تاکید کرد: در ایام نوروز این جایگاه بنزین معمولی عرضه کرده و پس از پایان تعطیلات نوروز اقدام به عرضه بنزین سوپر و گازوئیل خواهد کرد.

با افزایش جایگاه های عرضه سوخت جزیره کیش از این پس شهروندان شاهد ترافیک روان تری در جایگاه های سوخت بوده و از ایجاد صفوف طولانی و انتظار کاسته می شود.

گفتنی است با تمهیدات پیش بینی شده ذخیره سازی مناسبی برای سوخت در جایگاه ها و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کیش انجام شده تا در صورت تغییرات ناگهانی آب و هوا نیز در این حوزه مشکلی نباشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: