کد خبر: ۷۶۳۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱
تعداد بازدید: ۸۹۷
پس ازآنکه یکی ازدختران کشف حجاب کرده درخیابان انقلاب ازهمسر یکی ازسران داخلی فتنه،هدیه نقدی دریافت کرد،موج جدیدی ازواکنش‌ها ازسوی کاربران علیه این اتفاق درفضای مجازی به راه افتاد.
به گزارش خبرداغ ، ماجرای دریافت پاکت پول توسط مریم شریعتمداری، در شبکه‌های اجتماعی سروصدای زیادی به پا کرده است. روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه  شریعتمداری، دختری که اوایل ماه جاری در خیابان انقلاب به روی جعبه تقسیم مخابرات رفت و کشف حجاب کرد، از زهرا رهنورد، همسر میرحسین موسوی یکی از سران داخلی فتنه سال ۸۸ پاکتی پول هدیه گرفته است.

 

این خبر را خود مریم شریعتمداری پس از آزادی از بازداشت در پستی توییتری منتشر کرد با این توضیح که پاکت را یک واسطه در کیف او قرار داده و واسطه به او گفته است که این هدیه‌ای از طرف زهرا رهنورد است.این خبر بلافاصله در فضای مجازی فراگیر شد و برخی کاربران با انتشار مطالبی نسبت به آن واکنش نشان دادند. در ادامه تصاویر برخی از پست‌ها ارائه شده است. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگاران جوان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: