کد خبر: ۷۶۳۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
تعداد بازدید: ۳۸۹
داور لیگ برتری فوتبال ایران حقیقت زد و خورد در لیگ گیلان را افشا کرد.
روایت داور لیگ برتری از زد و خورد در لیگ گیلانبه گزارش خبرداغ،حمید حاج‌ملک، داور لیگ برتری لیگ فوتبال ایران درباره نزاعی که بین دو تیم چای ناطق و شاهین انزلی اتفاق افتاد، گفت: اصل داستان از این قرار است که این دو تیم برای صعود به دسته بالاتر و حضور در جام حذفی رقابت مستقیمی داشتند و تیم میزبان برای صعود نیاز به سه امتیاز داشت. وقتی داور چهارم تابلو وقت اضافه را بالا برد، بازیکن چای ناطق ضربه‌ای را به او زد که باعث شد تابلو از دستش رها شود و به روی سر این بازیکن بیفتد.


او ادامه داد: همین باعث شد مدیرعامل این باشگاه و پسرش که دنبال بهانه بودند، به سر داور چهارم بریزند و او را کتک بزنند. پس از آن نیز تعدادی تماشاگر به داخل زمین آمدند و در دعوا شرکت کردند. متاسفانه آنجا چهار پنج نیروی انتظامی بیشتر حضور نداشتند و نتوانستند مانع از گسترش دعوا شوند.


حاج‌ملک اضافه کرد: من قدم بلندتر از سایرین بود و متاسفانه زمانی که مشغول جدا کردن بودم و ماموران می‌خواستند از گاز فلفل برای متوقف کردن دعوا استفاده کنند، گاز به چشم من خورد و حدود ۲۰ دقیقه چشمانم می‌سوخت. من دلم برای داور چهارم سوخت که حتی آزارش به مورچه هم نمی‌رسید اما کتک زیادی خورد! من به تمام مسئولین مربوطه داستان را توضیح دادم و خواستم که سریعا این موضوع پیگیری شود. به هیچ وجه این دعوا تقصیر داور ما نبود.


او در پایان اظهار کرد: من تا الان به خیلی‌ها توضیح دادم و جهت روشن شدن موضوع باید بگویم ماجرا این‌گونه‌ای که در بعضی از سایت‌های خبری انعکاس یافته، نبوده است و کسی به من نه توهین، نه فحش و نه هتک حرمتی نکرده است. متاسفانه داور ۴ و کمک ۱ من به شدت و ناجوانمردانه مورد ضرب و شتم مدیر عامل باشگاه چای ناطق و پسرش و گروهی از تماشاگران قرار گرفته و بنده قصد جدا کردن دعوا را داشتم که عزیزان زحمت‌کش نیروی انتظامی به اشتباه و سهوا گاز فلفل را به سمت من مورد استفاده قرار دادند.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: