کد خبر: ۷۶۳۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۷۳۵
تمرین استقلال رسماً به صورت تق‌ و لق پیگیری شده و امروز به پایان خواهد رسید!
چه عجب، علی‌منصور بعد از ماه‌ها رؤیت شد!به گزارش خبرداغ ، حسین حسینی، پژمان منتظری، امید نورافکن، روزبه چشمی، وریا غفوری و امید ابراهیمی در اردوی تیم ملی حضور دارند. بویان، سرور جپاروف و مامه تیام ایران را ترک کرده‌اند. پادوانی روی تخت بیمارستان بستری است، محسن کریمی، سیدمجید حسینی و بهنام برزای مصدوم هستند، مهدی قائدی در بوشهر هنوز پیگیر پرونده تصادفش است.

 

جیری ساناک و میگوئیل کولی، دستیاران شفر به جمهوری چک و جامائیکا سفر کرده‌اند. به این ترتیب تمرینات استقلال با حضور تعداد اندکی از اعضای تیم از پنج‌شنبه آغاز شده و تا بعد از ظهر امروز ادامه دارد. وینفرد شفر، بیژن طاهری و اشکان نامداری مربیان شرکت‌کننده در تمرینات محسوب می‌شوند.

 

سیدمهدی رحمتی، ارشیا بابازاده، خسرو حیدری، میلاد زکی‌پور، داریوش شجاعیان، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری و علی قربانی کنار چند بازیکن نه‌ چندان مطرح مانند سهرابیان، نجفی، حیدری، توکلی و... در تمرین حضور می‌یابند.

 

در تمرین دیروز که از ساعت ۱۱:۴۵ در زمین ورزشگاه صنایع دفاع آغاز شد و تا ساعت ۱۳ ادامه داشت این بازیکنان به انجام کارهای بدنی، پاسکاری و شوت به دروازه پرداختند.

 

فرشید اسماعیلی به علت آسیب‌دیدگی جزئی به صورت جداگانه دور زمین دوید و سایرین زیر نظر شفر و همراه با بیژن طاهری تمرین کردند و به وضوح پیداست منتظرند تمرین امروز تمام شود تا به انجام کارهای مرتبط با عید نوروز پردازند.

 

یکی از سوژه‌های بازیکنان انتشار تصویر و خبر ملاقات علیرضا منصوریان با یادگار امام (ره) بود و برخی بازیکنان می‌گفتند چه عجب علی‌منصور بعد از ماه‌ها رؤیت شد!

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: