کد خبر: ۷۶۳۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳
تعداد بازدید: ۱۹۰۵
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش در مورد وام‌های پرداختی به فرهنگیان نیز گفت: توافق نامه با بانک را داریم و تفاهم نامه برای پرداخت یک بانک دیگر هم انجام شده است و بخشنامه به زودی برای پرداخت وام های ۳۰ میلیون تومانی نیز انجام می شود.
بخشنامه پرداخت وام‌های ۳۰ میلیون تومانی به فرهنگیان بزودی ابلاغ می‌شود
به گزارش خبرداغ ، الهیار اظهار کرد: معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی دارای چهار وظیفه اصلی است که اگر خوب و دقیق تر کار کنیم به دستاورد های بهتری دست خواهیم یافت و خدمات بهتری ارائه خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش بیان کرد: هر کاری که کرده ایم وظیفه است و افتخار برای ما این است که این مجموعه را منسجم اداره کنیم که از همه منابع حداکثر بهره‌وری را داشته باشیم و رضایت را در دل فرهنگیان ایجاد کنیم و بتوانیم در تحقق اهداف آموزش و پرورش موثر باشیم.

الهیار اضافه کرد: در خصوص سیاست های رفاهی نیز از دیرباز برای اینکه شرایط معیشتی فرهنگیان خوب تامین شود، توسعه مراکز رفاهی در دستور کار بود که در بخش های تفریحی و درمانی و... خدمات دهی شود.

وی بیان کرد: در کل کشور شبکه بزرگی از این مراکز را داریم که باید همیشه به فکر انسجام بخشی و ارتقای کارآمدی آن ها باشیم و مجموعه عواملی را ایجاد کنیم که در خدمت فرهنگیان خوب عمل کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش افزود: تقویت و توسعه مراکز آموزشی و رفاهی در دستور کار است و از نظر کمی و کیفی این مراکز را توسعه می دهیم.

وی ادامه داد: سازماندهی و ساماندهی نظام نامه رفاهی فرهنگیان، تقویت و بهبود وضعیت درمانی فرهنگیان و ایجاد الگوی منسجم بیمه فرهنگی و بهبود وضعیت معیشت و مسکن و درمان فرهنگیان از دیگر برنامه ها است.

الهیار در مورد وام های پرداختی به فرهنگیان نیز گفت: توافق نامه با بانک را داریم و تفاهم نامه برای پرداخت یک بانک دیگر هم انجام شده است و بخشنامه به زودی برای پرداخت وام های ۳۰ میلیون تومانی نیز انجام می شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش اظهار داشت: ایجاد و راه اندازی باشگاه ویژه پیشکسوتان در همه استان ها از برنامه های مهم است و در همه استان ها شاهد راه اندازی این مراکز خواهیم بود.

لازم به ذکر است مجموعه مذکور دارای سالن پذیرایی با ظرفیت ۵۰۰ نفر ، سالن کنفرانس ، ۲۴ سوئیت با ظرفیت ۱۰۰ نفر و طراحی و معماری خاص ایجاد شده است.
ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد مجد
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
0
0
من بعنوان یک معلم از مسوولان میخوام که هر تصمیماتی که دارند مثل بقیه سازمان ها رسانه ای نکنند و چون میدانم که اجرا نمیشه و فقط مردم رو نسبت به ما بدبین میکنند .با این حرفها از وظیفه خود که پرداخت مطالبات هست فقط ذهن فرهنگیان رو درگیر میکنند و سر کار میگذارند .
سیف الهی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۴
0
0
سلام خسته نباشید چرا این وامهای 30میلیونی به همکارای خانم تعلق نمیگیرد؟چه فرقی بین همکار خانم با آقا هست؟این تبعیض بخاطر چیست؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: