کد خبر: ۷۶۳۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۱
تعداد بازدید: ۴۰۲
فال روزانه پنجشنبه 24 اسفند 1396
متولد فروردین : مهم نیست که چقدر سرسختانه تلاش می کنید تا در مقابل جریان لذت بخشی که حواستان را پرت می کند مقاومت کنید اما شاید اراده قوی ای برای نه گفتن نداشته باشید.خوشبختانه ، شما نیازبه یک فرصت شخصی دارید که کمتر برایتان پیش می آید. اما این در مورد دوری جستن از اجتماع نیست. الان فقط مراقب چیزهایی باشید که باید به خاطر آن قربانی کنید.

متولد اردیبهشت : شما مدتی است که سست شده اید و توان ادامه زندگی برایتان سخت شده است. اما باید به خاطر اطرافیان تان هم که شده است به فعالیت‌هایتان ادامه دهید زیرا آنها با دیدن شما نیرو و انرژی کار کردن دوباره را می‌یابند. سعی کنید مسئولیت‌هایتان را به خوبی انجام دهید نه این که در گوشه‌ای نشسته باشید و تنها نظاره گر باشید. زیرا با پشت سر گذاشتن این مرحله، زندگی روی خوبیش را به شما نشان خواهد داد.

متولد خرداد
: ممکن است احساس کنید که نیاز است در رابطه با کاری که اخیرا انجام داده‌اید توضیحی بدهید اما قبل از اینکه احساس پشیمانی و تاسف کنید انگیزه خود را از این کار مشخص کنید. اگر واقعا از حدو حدود خود خارج شده‌اید عذرخواهی لازم است. اما کاری انجام ندهید که بعد وانمود کنید از انجام آن متاسف هستید. به یاد داشته باشید شما مسئول این نیستید که دیگران چگونه به رویکرد مستقیم شما واکنش نشان می‌دهند.

متولد تیر
: تغییراتی در زندگی شما اتفاق افتاده است و شما کاملاً آن را حس می‌کنید. شما با یک نفر روابط خیلی خوبی برقرار کرده‌اید که او نیز صادقانه شما را درک می‌کند. این دوستی دگرگونی خیلی مهمی در زندگی‌تان پدید آورده است، اما نباید انتظار هیجان داشته باشید. درعوض قبول کنید که فهم و بصیرت شما از بی‌ثبات بودن شرایطی که در آن قرار گرفته‌اید صدمه خواهد خورد، اما نباید کاری کنید که اوضاع بدتر شود.

متولد مرداد
: در حال حاضر تصورات رویایی از تجربیات عملی جالب‌تر به نظر می‌رسند، اما این سخن بدین معنی نیست كه شما تلاش می‌كنید تا اتفاقی بیفتد. حتی اگر شما قبلاً در دوستی‌هایتان ثابت قدم بوده باشید، ولی امروز دوست دارید عضو جدیدی را برای تفریح كردن معرفی كنید. متاسفانه بهتر است بعضی از رویاها را فراموش كنید، بنابراین قبل از اینكه افكارتان را با دیگران در میان بگذارید در موردش فكر كنید.

متولد شهریور
: شما امروز گزینه های زیادی برای انتخاب کردن ندارید، برای اینکه دیگران به شما تکیه کرده اند و شما باید تعهداتی که به دیگران داده اید را عملی کنید. با وجود اینکه شما از تحت فشار قرار گرفتن ناراحت می شوید، همه چیز طبق انتظار شما پیش نمی رود. در حالی که خودتان را برای تغییرهای بزرگ آماده می کنید، فکر نکنید که در آینده همه چیز عالی خواهد شد.

متولد مهر : امروز تمرکز شما روی کارتانخواهد بود یا احتمالا روی نقشی که در اجتماع دارید. اما این حالت به معنی این نیست که شما به فکر خانه و خانواده خود نیستید؛ فقط مسئله این است که مایلید یکی دو روزی مسئولیت های خانوادگی خود را کنار بگذارید . در این زمان ماه وارد دهمین خانه از "وضعیت” شما می شود. با این وجود شما ممکن است متعهد باشید که کاملا حرفه ای رفتار کنید بنابراین مراقب باشید که آن چیزهایی که برای تان مهم است را از دست ندهید.

متولد آبان
: همه چیز در حال بهتر شدن است، اما یک نگرانی وجود دارد که به راحتی و به طور معجزه آسا ناپدید نخواهد شد. اما حتی با شاد بودن بیش از اندازه هم می توانی بدون اینکه موضوعات مهم را نادیده بگیری زمان کافی برای لذت بردن اختصاص بدهی. تو مهارت ذاتی داری و می توانی زمانی هم که آشفته هستی فکرت را در لحظه حال متمرکز کنی. به جای آنکه افکارت را در همه جا پراکنده کنی با آماده شدن برای رویارویی برای اتفاقاتی که پیش می آید از تمرکزت هوشیارانه استفاده کن.

متولد آذر : حالا كه بهرام و خورشید در دهمین خانه شما یعنی خانه شغلی‌تان قرار دارند، شما درمحل كار خیلی تحت فشار واقع می‌شوید. شما فقط باید حواستان جمع باشد بیشتر از توانایی تان مسئولیت قبول نكنید. شما زمانی به بالاترین درجه موفقیت می‌رسید كه بتوانید با دقت كامل تا جایی كه امكان دارد بین تعهداتی كه می‌دهید و كار آیی خود توازن برقرار كنید.

متولد دی
: عجیب این است که اگر دیگران واقعا شما را مورد حمایت خود قرار دهند یا اینکه کارهای شما را با سرتکان دادن تصدیق کنند شما بیشتر از آنکه باید نگران می شوید. حقیقت این است که اگر کسی برخلاف پیشرفت شما حرکت کند قادر هستید که به او بگویید و اگر بخواهید با او بجنگید فقط انرژی هدر دادن است. فقط پیش بروید. باید زمانیکه در جهت تحقق اهداف تان گام برمی دارید خوشحال باشید و از کار خود لذت ببرید نه اینکه فقط به فکر رسیدن به آنها باشید.

متولد بهمن
: امروز در شریک کردن دیگران در احساسات‌تان چه احساس راحتی بکنید چه نکنید، نسبت به همیشه آنها را جدی تر گرفته‌اید. شما زیاد دوست ندارید به دیگران بگویید چه دوست دارید، برای اینکه آنها برای شنیدن تمام خواسته‌های شما آمادگی کامل ندارند. یادتان باشد که این روزها شاید برنامه‌های یک نفر دیگر از برنامه‌های شما مهم تر باشد. پس حالا تمرکز کردن روی نیازهای افراد دیگر تبدیل به مشغولیت جدید شما می‌شود.

متولد اسفند
: اتصال ماه کامل با سیاره حاکم شما "کیوان” تاکید می‌کند که شما باید منحصرا روی کارتان تمرکز کنید. اما شما همچنین مخفیانه درباره یک ماجراجویی هیجان انگیز خیال پردازی می‌کنید. اما اکنون ایده‌های رمانتیک خود را درباره سفر دور دنیا کنار بگذارید. به جای اینکه امروز خیال یک سرزمین بیگانه را به خاطر دوراز دسترس بودن آن کنار بگذارید سعی کنید تا فرهنگ‌ آن را یاد بگیرید؛ غذاهای آنهارا امتحان کنید و زبان آنها را نیز یاد بگیرید. این تنها راهی است که می‌توانید حس سفر دوستی خود را ارضا کنید.

 پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: