کد خبر: ۷۶۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۲۵۸
جنتی در اختتامیه اجلاس خبرگان:
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: کسانی که بدحجابی می‌کنند باید صدا کرد و به توجیه آنها پرداخت و پرسید دلیل‌شان از این کار چیست؟ تا این افراد از اقدام خود توبه کنند و اگر توبه نکردند آن دفعه باید با آنها برخورد کرد.
اگر بدحجاب‌ها توبه نکنند باید با آنها برخورد شود/ دغدغه ارزش‌های انقلاب و روحیه جهادگری را داریم

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، آیت‌الله احمد جنتی در اختتامیه مجلس خبرگان رهبری گفت: بار دیگر تاسفم را بابت رحلت آیت‌الله شاه‌آبادی عرض کرده و به خانواده ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: مجلس خبرگان دغدغه ارزش‌های انقلاب، اسلام روحیه جهادگری و ایثارگری را دارد و نسبت به ولایت فقیه و مقام معظم رهبری حداکثر تاکید را داریم چراکه ستون انقلاب است و همه چیز حول محور آن است که می‌چرخد. بخاطر ولایت فقیه انقلاب شد و انقلاب پیروز شد و ما رشد کردیم و ان‌شا‌ءالله همانند زمان انقلاب خواهد بود زیرا ادامه ولایت رسول الله و امیرالمومنین است.

جنتی گفت: ما خبرگان از مسئولان انقلاب و نظام زیاد انتظار داریم. آنها باید به کار فرهنگی زیاد بپردازند. به مسائل معیشت و بیکاری بپردازند. نباید خانه عده‌ای از نان، میوه و غذا خالی باشد و آنها هیچ چیز نداشته باشند و عده‌ای از پول آنها به آلاف و علوفی برسند و اسراف کنند. این وظیفه دولت است که به حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بپردازد.

وی با بیان اینکه ما اعضای خبرگان فردا با آرمان‌های امام راحل بیعت می‌کنیم و با مقام معظم رهبری هم دیدار می‌کنیم، گفت: از دوستان و اعضای مجلس خبرگان بابت شرکت در اجلاس تشکر می‌کنم و خوشبختانه اعضا در بحث‌ها فعالانه حضور داشتند و به بررسی مسائل پرداختند. در این نشست بابت هیات‌های اندیشه‌ورز تصمیم گیری شد و بحث کردیم و به نتیجه رسیدیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: ان شاءالله به اصول اسلامی وفادار باشیم. ما به مساله حجاب تاکید می‌کنیم زیرا از اصول مسلم اسلام است و عالمی نسبت با آن شک نداشته و همه بر آن تاکید کرده‌اند. کسانی که بد حجابی می‌کنند باید صدا کرد و به توجیه آنها پرداخت و پرسید دلیل‌شان از این کار چیست؟ تا این افراد از اقدام خود توبه کنند و اگر توبه نکردند آن دفعه باید با آنها برخورد کرد.

جنتی گفت: باید دل فقرا را در پایان سال شاد کرد هر کس می‌تواند کاری بکند باید انجام دهد باید بدانیم در خانه فقرا چه خبر است و بفهیم آیا آن چیزی که ما می‌خوریم آنها هم می‌خورند یا نه.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: