کد خبر: ۷۶۳۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۴۳۰
قرار ملاقات همسر ترامپ با غول های فناوری
بانوی اول آمریکا به زودی به ملاقات غول های فناوری جهان خواهد رفت . دیداری که با هدف افزایش امنیت و کاهش سوء استفاده های اینترنتی انجام می شود.
ماجراهای فیسبوک و توئیتر بانوی اول آمریکا را نگران کرد

بانوی اول آمریکا به زودی به ملاقات غول های فناوری جهان خواهد رفت . دیداری که با هدف افزایش امنیت و کاهش سوء استفاده های اینترنتی انجام می شود.

به گزارش  خبرداغ  به نقل از سی نت، بانوی اول آمریکا قصد دارد برای کاهش تعارضات بین فیسبوک،گوگل،توئیتر و کاربران و البته حفظ امنیت اهالی ایالات متحده، راهکارهایی جدید را مورد آزمایش قرار دهد.

قرار است بانوی اول ایالات متحده،ملانیا ترامپ بیش از هر چیز با آزارهای اینترنتی مقابله کند. وی اعلام کرده  که میخواهد به دیدار برخی از بزرگترین بازیکنان این صنعت پرداخته و بررسی کند که چه راهکارهایی برای کنترل مزاحمت های اینترنتی وجود دارد.

بر اساس برنامه ریزی ها تاریخ نخستین جلسه 20 مارس خواهد بود. هنوز مشخص نیست که آیا قرار است نتایج این نشست ها با سران غول های فناوری علنی شود یا خیر . اما بر اساس گزارش ها پیش بینی می شود، فیس بوک، گوگل و توییتر از جمله شرکت هایی باشند که انتظار می رود در این جلسه شرکت کنند.

در حالی که صنعت فناوری در حال تلاش برای مبارزه با خبرهای جعلی و مخرب و اطلاعات ناخوشایند است، مقامات کاخ سفید نیز به دنبال راهکارهایی برای حل مشکلات هستند .

به نظر می رسد این روزها شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن ها تبدیل به سلاح هایی برای مبارزه با برخی از کاربران و مشاهیر شده است.

ماجراهای فیسبوک و توئیتر بانوی اول آمریکا را نگران کرد

مدیر عامل فیس بوک، مارک زوکربرگ در ماه ژانویه در این خصوص گفت که قصد دارد تلاش خود را برای کمک به اصلاح فیس بوک در مواجهه با نگرانی های مرتبط به دخالت دولت روسیه و همچنین گسترش نفرت و سوء استفاده در سال جاری متمرکز کند.

جک دورزی، مدیر عامل توییتر نیز  در حال تهیه ایده هایی برای چگونگی اندازه گیری موارد مثبت و منفی است. تناقض این ماجرا، اما وقتی آشکار تر می شود که بدانیم ترامپ خود متهم است که  در جریان انتخابات، برخی فعالیت های تخریبی را از طریق روس ها انجام داده است.


انتخاب

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: