کد خبر: ۷۶۳۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۶۷۷
تیم فوتبال استقلال که این روز ها با هدایت وینفرد شفر توانسته است نتایج خوبی در لیگ برتر و قهرمانان آسیا بدست آورد با مشکل مصدومیت 7 بازیکن خود مواجه است.
آخرین وضعیت مصدومیت هفت بازیکن استقلالبه گزارش خبرداغ ، هفت بازیکنی که از ناحیه های گوناگون دچار آسیب دیدگی هستند و در این میان وضعیت پادوانی و محسن کریمی از دیگر بازیکنان وخیم تر است.

 

پادوانی مدافع تیم فوتبال استقلال که در دیدار مقابل فولاد در رقابت های لیگ برتر دچار آسیب دیدگی شد همچنان در بیمارستان به سر می برد.  این بازیکن پس از عمل جراحی مهره گردن در بیمارستان اهواز به تهران منتقل شد و قرار است از ناحیه جمجمه تحت عمل جراحی قرار گیرد.

 

محسن کریمی مهاجم تیم فوتبال استقلال نیز به دلیل پارگی رباط صلیبی باید در هفته آتی تحت عمل جراحی قرار گیرد و بدون شک او حدود 6 ماه از مسابقات دور خواهد بود.

 

بویان هافبک جدید تیم فوتبال استقلال که در دیدار های اخیر برای این تیم به میدان نرفته است،  از ناحیه پا دچار مصدومیت شده که این بازیکن با پشت سر گذاشتن دوران آسیب دیدگی اش بعد از تعطیلات نوروزی می تواند برای تیمش به میدان برود.

 

مامه بابا تیام مهاجم گلزن جدید استقلالی ها که در دیدار برابر العین دچار آسیب دیدگی همسترینگ شد قرار است در کشور خود دوران آسیب دیدگی اش را پشت سر بگذارد و پس از تعطیلات می تواند در صورت بهبودی و صلاح دید شفر به میدان برود.

 

وریا غفوری مدافع آبی پوشان پایتخت که این روزها درخشش قابل قبولی در ترکیب تیم شفر دارد، از ناحیه ران پا دچار آسیب دیدگی شده که از دید پزشکان مشکل او جدی نیست و این بازیکن با انجام فیزیوتراپی می تواند در دیدار های آینده تیمش حضور داشته باشد.

 

بهنام برزای بازیکن تیم فوتبال استقلال نیز از ناحیه همسترینگ دچار مشکل است و این بازیکن هم با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت می تواند در صورت صلاح دید پزشکان در دیدار های پیش رو در کنار دیگر بازیکنان به میدان برود.

 

مجید حسینی دیگر مدافع آبی پوشان پایتخت که از ناحیه کف پا دچار آسیب دیدگی شده است،  این روز ها با فیزیوتراپی به فکر بازگشت به ترکیب تیمش است.

 

به هر حال 7 بازیکن تیم استقلال دچار مصدومیت هستند که مسئولان این تیم امیدوارند برخی از آنها با رفع آسیب دیدگی شان بتوانند در بازی های آینده این تیم حضور  پیدا کنند.

 

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: