کد خبر: ۷۶۳۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۴۹۵
مهاجم سال‌های نه چندان دور تیم ملی پیش‌بینی کرد سرخابی‌های پایتخت در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با هم دیدار خواهند کرد.
پرسپولیس - استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به هم می‌خورندبه گزارش خبرداغ ، علی‌ اصغر مدیرروستا در مورد عملکرد نمایندگان کشورمان در آغاز دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: از لحاظ نتیجه‌گیری فقط پرسپولیس بود که با یک برد خوب صعودش را تا حد زیادی قطعی کرد. تراکتورسازی اما با نتیجه‌ای که مقابل الجزیره کسب کرد کمترین شانس را برای صعود از گروهش خواهد داشت. ذوب‌آهن هم نتیجه غیر منتظره‌ای کسب کرد و کارش برای صعود به اما و اگر کشیده شد. استقلال نیز در روزی‌ که می‌توانست با یک برد خوب شانس صعودش را تقریبا قطعی کند به نتیجه تساوی رضایت داد و حالا باید به بازی‌های آینده دلخوش کند.

 

وی تصریح کرد: آرزوی من این است که هر 4 نماینده کشورمان به دور بعد صعود کنند اما به نظرم پرسپولیس و استقلال از بهترین تیم‌های منطقه غرب آسیا هستند و هر دو این شانس را دارند تا در جمع 8 تیم نهایی لیگ قهرمانان قرار بگیرند. شرایط جدول طوری است که احتمال رویارویی دو تیم در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان وجود دارد و آن وقت برای اولین بار می‌توانیم یک دربی جذاب ایرانی را در لیگ قهرمانان آسیا شاهد باشیم. پیش بینی من این است که در سال آینده این اتفاق برای فوتبال کشورمان رخ خواهد داد.

 

مهاجم پیشین تیم ملی با اشاره به وضعیت علی علیپور و گادوین منشا  تصریح کرد: علیپور با رفتن مهدی طارمی در این فصل شکوفا شد و نشان داد با زحمت و تلاش می‌شود پیشرفت کرد. علیپور آنقدر خوب ظاهر شده که حالا او را یک مهاجم درجه اول برای فوتبال‌مان بدانیم و با ادامه این روند می‌تواند تا سال‌های سال‌ در تیم ملی به عنوان بازیکن تاثیرگذار به میدان برود. علیپور یک مهاجم کارگشا برای تیم برانکو بوده و تقریبا همه خواسته‌های او را برآورده کرده است. در مورد منشا هم باید بگویم او با افت شدیدی مواجه شده که دلیل آن را در مسائل روحی و روانی و البته نوع زندگی او می‌بینم. منشا در پیکان کیفیت بالای خود را نشان داد و در پرسپولیس هم روند خوبی را در پیش گرفته بود اما مدتی است که با افت شدید مواجه شده و دلیلی غیر از عواملی که گفتم نمی‌تواند در این مورد دخیل باشد.

 

مدیرروستا در خصوص عملکرد مامه تیام خاطرنشان کرد: واقعا این بازیکن برای استقلال نعمت بزرگی است. او در سطح اول فوتبال دنیا بازی کرده و تجربه بسیار با ارزشی با خود به استقلال آورده تا حدی که در بازی بازیکنان کناری خود هم تاثیرات مثبتی گذاشته است. شنیدم که  او با مصدومیت شدیدی مواجه شده که اگر واقعیت داشته باشد بدترین خبر برای مربیان استقلال است. امیدوارم تیام در بازی‌های حساس آینده استقلال بتواند برای این تیم به میدان برود.

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: