کد خبر: ۷۶۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۳۶۷
در نظرسنجی که نشریه گلوب اسپورت برگزار کرده، محبوب ترین بازیکن فعلی تیم ملی برزیل از سوی هواداران این تیم مشخص شد.
محبوب ترین بازیکن تیم ملی برزیل انتخاب شدبه گزارش خبرداغ ، فرم استثنایی مارسلو در رئال مادرید، در کشور زادگاهش برزیل نیز مورد توجه قرار گرفته است.  تیم ملی برزیل امیدوار است مارسلو با حفظ فرم فعلی خود، با آمادگی کامل برای تابستان آماده باشد. طبق نظرسنجی که نشریه گلوب اسپورت برگزار کرده، مارسلو بیشترین رای را در میان بازیکنان برزیل برای حضور در جام جهانی از هواداران دریافت کرده است.

 

در حقیقت 125 هزار رای برای ستاره برزیلی بوده و او بالاتر از فیلیپه کوتینیو و دنی آلوس، قرار گرفته است. نیمار به علت مصدومیت فعلی و نامشخص بودن حضورش، در این نظرسنجی قرار نگرفته است.

 

کاسمیرو، هم تیمی مارسلو در رئال نیز در رده هشتم قرار دارد و طبق خواسته هواداران، باید در ترکیب اصلی برزیل بازی کند.

 

برزیل یکی از مدعیان قهرمانی جام جهانی روسیه است و مارسلو یکی از کلیدی ترین بازیکنان این تیم به حساب می‌آید. با وجود مصدومیت، او 33 بازی برای تیمش در این فصل انجام داده، 3 گل به ثمر رسانده و 7 پاس گل برای هم تیمی‌هایش ارسال کرده است.

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: