کد خبر: ۷۶۳۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۳۹۰
انتخاب نام «دونالد ترامپ» توسط پدری در ولایت دایکندی افغانستان برای فرزندش در شبکه‌های اجتماعی بحث‌برانگیز شده است.
پدر این کودک می‌گوید که قصد سفر و مهاجرت به ایالات متحده را ندارد اما دوست دارد که خانواده اش با رئیس جمهوری آمریکا ملاقات کنند. او همچنین از دونالد ترامپ می‌خواهد که به تامین امنیت و گفتگوهای صلح در افغانستان کمک کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از یورونیوز، انتخاب نام «دونالد ترامپ» توسط پدری در ولایت دایکندی افغانستان برای فرزندش در شبکه‌های اجتماعی بحث‌برانگیز شده است.

پدری که نام «دونالد ترامپ» را روی فرزند خود گذاشت +عکس

سید اسدالله پویا که سه فرزند دارد درباره علت انتخاب این نام فرزند آخرش که یک سال و نیم دارد، می‌گوید که پیش از این کتاب‌های دونالد ترامپ درباره راز موفقیت و ثروتمند شدن را خوانده و رئیس جمهوری آمریکا را فردی موفق می‌داند. او می‌خواهد که فرزندش در آینده مانند دونالد ترامپ باشد.

اما واکنش‌ها کاربران شبکه‌های اجتماعی و اطرافیان آقای پویا نسبت به این موضوع چندان مثبت نبوده است. برخی کاربران این انتخاب نام را بهانه خروج از کشور خوانده‌اند و برخی نهادن نام «یک کافر» برای فرزند مسلمان را شایسته نداستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: