کد خبر: ۷۶۳۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
تعداد بازدید: ۳۲۳
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با انتقاد از مدیران تیمش گفت: هیچ‌کدام از مسئولان به حرف ما گوش نمی‌دهند و به طور کلی تیم را رها کرده‌اند.
هیچ‌کس به حرف ما گوش نمی‌دهد، انگار جوجه اردک زشت هستیمبه گزارش خبرداغ،عبدالله ویسی درباره اینکه سال 96 چگونه برای او گذشت و آیا از عملکرد خودش راضی است یا خیر، اظهار داشت: سال بسیار سخت ورزشی را داشتم که تأثیر مثبتی هم در روند زندگی من داشت. من یک تیم «داغان» را از لحاظ مالی تحویل گرفتم و تلاش کردیم این تیم را درست کنیم. مشکلات بسیار زیادی داشتیم که هیچ‌کدام از آنها رفع نشده است و اکنون برای ماندن در لیگ برتر می‌جنگیم. تلاش کردیم مردم خوزستان را خوشحال کنیم، اما موفق نبودیم و در آینده هم روزهای سختی پیش رو خواهیم داشت.

 

وی که با برنامه رادیویی تهران ورزشی صحبت می‌کرد، درباره اینکه آیا از بازگشت خود به شهر خوزستان و تصمیمی که گرفته است راضی است یا خیر، تصریح کرد: اصلاً از این موضوع راضی نیستم، از اینکه به استان خوزستان و کنار مردم شریف خوزستان هستم، خوشحالم، اما اینکه نتوانستم دل آنها را شاد کنم ناراحتم می‌کند. فوتبال بخشی از زندگی مردم خوزستان است و ما باید آنها را خوشحال کنیم. مسئولان، مدیران و مالک باشگاه می‌توانند کمک کنند،‌ اما هیچ کمکی نشده است. مالک باشگاه در اوایل که آمده بود کمی کمک کرد، اما رفته رفته هیچ شد و رهای‌مان کردند. بچه‌ها را امیدوار کردند، اما چیز خاصی دیگر از مسئولان ندیدیم. هرجایی هم می‌رویم کسی به حرف ما گوش نمی‌کند، انگار ما جوجه اردک زشت هستیم.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه با بیان اینکه خوزستان مهد فوتبال است، گفت: این شهر قهرمانی‌های زیادی داشته است، اما به نحوی با ما رفتار می‌کنند که انگار ما برای این کشور نیستیم. متأسفانه با این همه منابع مالی هیچ‌کس به ما کمک نمی‌کند تا جایی که چهار الی پنج بازیکنان ما به خاطر مشکلات مالی اعتصاب کردند. پس از آن هم می‌گویند من دروغ می‌گویم. اگر من دروغ می‌گویم بازیکنانم یا سایر عوامل تیم چه؟ به همه جا بدهکاریم، از رستوران گرفته تا شرکت هواپیمایی. ما بازیکن خارجی آوردیم اما به آن پول نمی‌دهند، بعد هم می‌گویند ویسی می‌خواهد با این حرف‌ها نتایج را توجیه کند. یک تیم «داغان» را به من داده‌اند و می‌خواهند من مثل بنز برای‌شان رانندگی کنم. 

 

ویسی درباره اینکه گفته می‌شود او به کمیته انضباطی باشگاه دعوت شده است، عنوان کرد: هیچ‌کس با من تماسی در این مورد نگرفته است. من چهار ماه است مدیرمان را ندیده‌ام. کمیته انضباطی باید اول با من مطابق قرارداد رفتار کند بعد از من یک چیزی بخواهد. من از ابتدای فصل هیچ امکاناتی نگرفته‌ام و هیچ پولی هم دریافت نکردم، برای چه باید به کمیته انضباطی بروم؟ من این موضوع را از طریق پسرم و سایت‌ها شنیده‌ام، اما به هیچ وجه به کمیته انضباطی باشگاه دعوت نشده‌ام. 

 

وی در ادامه گفت: تیمی که یکی از چهار تیم پایانی جام حذفی بوده حداقل یک بار کسی سر اردوهای ما نیامده است تا پاداشی به بازیکنان بدهد و دلداری بدهد. تازه شب قبل از مهم‌ترین بازی فصل ما مقابل پرسپولیس ساعت 10:30 شب تیم را به تهران فرستادند! کدام عقل سالمی این کار را می‌کند؟ شب قبل از بازی جام حذفی در اتاق من را قفل می‌کنند که من آنجا نخوابم و اعصابم خرد شود. بعد هم می‌گویند چرا تو به یونس دلفی مرخصی دادی. من به بازیکنم مرخصی دادم، باشگاه اجازه ندهد برود. بازیکن از من مرخصی خواسته است، من هم داده‌ام. اینکه یک بازیکن به تیم ملی دعوت شود و یا لژیونر شود افتخاری برای استان است، دو ماه است پول نداده‌اید، چرا در مورد این صحبت نمی‌کنید؟!

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان  در ادامه با بیان اینکه من همیشه مسئولیت تیم‌های بدبخت را پذیرفته‌ام، گفت: هر زمانی که می‌خواستند بودجه تیمی را پایین بیاورند و جوان‌گرایی کنند من را به آن تیم دعوت کردند، این تیم‌ها دو سال بدبختی و تلاش نیاز دارند که بعد از آن درست شود. من در بازی با پرسپولیس بازیکنی را همراه خود آوردم که برای اولین بار بود به تهران می‌آمد، وقتی تیمی را با این شرایط می‌بندیم باید بدبختی بکشیم،‌ اما نیاز به حمایت مالی داریم. من فکر می‌کنم کل قرارداد تیم ما هفت میلیارد باشد. اکنون هفته بیست‌وششم لیگ برتر است و باید بازیکنان 80 درصد مبلغ قرارداد خود را گرفته باشند. منِ عبدالله ویسی تا الان یک ریال هم نگرفته‌ام، به کادرفنی هم چهار الی پنج درصد داده‌اند و بازیکنان هم فکر کنم 20 یا 22 درصد گرفته‌اند، ضمن اینکه این پول را هم خود من در ابتدای فصل وقتی استاندار به آقای اسدبیگ زنگ زد، خدمت ایشان رفتم و با دریافت این پول، آن را به بازیکنان دادم. اکنون هم پولی که مسئولان نداده‌اند را می‌گویند چه کار کردی! اصلاً به شما چه ربطی دارد من چه کار کرده‌ام؟! من از قرارداد این فصلم هیچ پولی نگرفتم. فقط در ابتدای فصل 150 میلیون تومان از حیدر بهاروند برای قرارداد سه سال پیشم گرفتم. 

 

ویسی در پاسخ به این پرسش که آیا با این وضعیت تیمش در لیگ برتر باقی خواهد ماند یا خیر، گفت: بچه‌های ما روح ندارند، در بازی قبلی در 20 دقیقه ابتدایی ما سه تعویض اجباری را انجام دادیم. شب قبل از بازی دانیال ماهینی به من می‌گوید فردا به من پول می‌دهید یا نه. این موضوع باعث شده که ذهن بازیکنان خراب شود و به همین دلیل هم این بازیکن در همان ابتدای بازی مچ پایش گرفت و مجبور شدیم او را تعویض کنیم، اما من به خاطر مردم خوزستان و کسانی که وقتی مرا می‌بینند گریه می‌کنند، تمام تلاش خودم را برای حفظ تیم انجام خواهم داد. برخی‌ها هم می‌گویند تو اگر عِرق داری پس چرا تیم را دو سال پیش رها کردی و به سپاهان رفتی؟! مگر علی دایی و علی کریمی که لژیونر می‌شوند عِرق ندارند؟! اینکه من به‌عنوان یک مربی خوزستانی بیرون از این شهر کار می‌کنم، باعث افتخار است. مردم را گول نزنید. شما در بدترین شرایط از من خواستید که برگردم و من هم برگشتم. 

 

وی درباره حاشیه‌های اخیر تیم ملی فوتبال و منتشر شدن رقم قرارداد کارلوس کی‌روش تصریح کرد: کی‌روش مربی شناخته شده‌ای است و به فوتبال ما اعتبار داده. ما بدون دغدغه به جام جهانی رفتیم و مردم کی‌روش را دوست دارند. به دلیل اینکه مردم ما خوشحال می‌شوند، هرچقدر به کی‌روش بدهند حقش است. من با اینکه مربی درجه دو و سه را به کشورمان بیاوریم مخالفم، اما الان  یکی از موافقان کی‌روش هستم. 

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: من امیدوارم مسئولان تیم استقلال خوزستان مخصوصاً مدیرعامل‌مان فرافکنی نکنند. مردم خوزستان لیاقت‌شان بیشتر از این‌هاست. به آنها خیانت نکنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: