کد خبر: ۷۶۳۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
تعداد بازدید: ۲۲۴
سرپرست تیم استقلال در خصوص شایعاتی که پیرامون کمک مربی سابق این تیم به سرمربی العین مطرح شده است توضیحاتی را ارائه کرد.
واکنش سرپرست استقلال به شایعه کمک دستیار سابق منصوریان به مامیچبه گزارش خبرداغ،بعد از پایان دیدار استقلال و العین مامیچ در نشست خبری مدعی شد دوستانی دارد که می‌توانند اطلاعات تیم‌های ایرانی را به  آنها بدهند چون ارتباطات خوبی با هم دارند.

 

از روز گذشته در رسانه‌های مختلف شایعه کمک میک‌مک در مورت به سرمربی العین مطرح شده البته  این مربی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اعزامی فارس به امارات این مسائله را رد کرد.

 

نصرالله عبداللهی سرپرست تیم استقلال در خصوص این شایعه اظهار داشت:امروز در فوتبال همه تیم‌های رقیبشان را می‌شناسند. همین ما که می‌خواستیم با العین بازی کنیم 40 فیلم از آنها در اختیار داشتیم.

 

وی افزود: آنها هم ما را می‌شناختند چون چند روز قبل با این تیم بازی کرده بودیم و طبیعی است که آنها تیم را شناخته باشند.مربی حریف می‌داند کدام بازیکن در کدام منطقه مفید تر است یا مثلا توپ‌گیری می کند. به نظرم مطرح کردن این بحث‌ها درست نیست.

 

سرپرست تیم استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود مک‌در مورت اطلاعات بازیکنان را به مربی العین داده است گفت: او چه اطلاعاتی می‌تواند بدهد؟همانطور که گفتم مربی ما از تیم حریف و آنها هم از استقلال شناخت کافی داشتند و بازی های ما را دیده بودند. به نظرم تا از چیزی مطمئن نشدیم نباید حرفی بزنیم.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: