کد خبر: ۷۶۳۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
تعداد بازدید: ۲۴۳
شاگردان برانکو در نخستین دیدارهای سال جدید برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی در لیگ برتر کار چندان سختی ندارند.
شروع پرسپولیس در سال 97 با دو اتفاق خوببه گزارش خبرداغ،پرسپولیس سه شنبه شب توانست در امارات با یک گل الوصل را شکست دهد تا مثل السد 9 امتیازی شده و یک گام دیگر به صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا نزدیک شود.

 

شاگردان برانکو در سال 96 با کسب یک قهرمانی در لیگ، یک قهرمانی در سوپرلیگ و حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان و البته کسب 100 امتیاز کارنامه بسیار خوبی داشتند و می‌توانند سال جدید را هم با دو اتفاق خوب شروع کنند.

 

پرسپولیس در تاریخ 9 فروردین و در هفته بیست و ششم لیگ برتر میزبان سایپا است و با کسب تنها یک تساوی قهرمانی زودهنگام خود در لیگ برتر را جشن خواهد گرفت.

 

از سوی دیگر شاگردان برانکو در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ 13 فروردین میهمان نسف قارشی ازبکستان هستند و در این رقابت ها نیز با کسب تنها یک تساوی صعود خود به مرحله حذفی را قطعی خواهند کرد و اگر بتوانند در آزادی السد را شکست دهند نیز به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی خواهند رفت.

 

نامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: