کد خبر: ۷۶۳۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
تعداد بازدید: ۳۹۲
هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا را در حالی پشت سر گذاشتیم که تیم‌های ایرانی با یک پیروزی، دو مساوی و یک شکست به کار خود در این هفته پایان دادند.
پرسپولیس تنها تیم برنده، استقلال تنها صدرنشین/ تیام بهترین گلزنبه گزارش خبرداغ،تقابل چهار تیم ایرانی با چهار تیم از امارات در چهارمین هفته از لیگ قهرمانان آسیا با ۵ امتیاز برای تیم های کشورمان و ۵ امتیاز برای تیم های اماراتی به همراه بود. در این هفته پرسپولیس با یک گل الوصل را شکست داد، استقلال مقابل العین و تراکتورسازی مقابل الجزیره با نتایج مشابه یک-یک متوقف شدند و ذوب آهن تنها نماینده شکست خورده کشورمان بود که با نتیجه سنگین ۳ بر صفر مقابل میزبانش الوحده مغلوب شد. در این هفته تیم های ایرانی مقابل اماراتی ها ۳ بار به گل رسیدند و ۵ بار گل خوردند. پرسپولیس تنها تیمی بود که در این هفته گل نخورد و ذوب آهن تنها تیمی بود که گل نزد.

 

هفته چهارم در حالی به پایان رسید که آبی پوشان تهران تنها تیم ایرانی هستند که در صدر گروه خود قرار دارند و این اتفاق در حالی روی داده که جمع امتیازات این تیم از پرسپولیس که کمتر است. در حالی که سرخ پوشان با ۹ امتیاز در گروه خود بعد از السد دوم هستند، استقلال در گروه خود با ۶ امتیاز صدرنشین است.

 

در پایان هفته چهارم استقلال با صدرنشینی در گروه به کار خود خاتمه داد، پرسپولیس و ذوب آهن در گروه‌های خود دوم هستند و تراکتورسازی در گروه خود در انتهای جدول قرار گرفته است و از کمترین شانس صعود بهره می‌برد.

 

در پایان هفته چهارم تیام مهاجم آبی پوشان با ۴ گل بهترین گلزن تیم های ایرانی در آسیا است و مهدی رحمتی بدون گل خورده بهترین عملکرد را در بین دروازه بانان دارد. پرسپولیس با ۳ گل خورده دارای بهترین خط دفاعی است و ذوب آهن با ۶ گل خورده ضعیف ترین خط دفاعی در بین تیم های ایرانی را دارد. 

 

پرسپولیس با ۷ گل زده بهترین خط حمله ایرانی را در اختیار دارد و تراکتورسازی با یک گل زده دارای ضعیف ترین خط دفاعی در بین تیم های ایرانی است. استقلال تنها تیم ایرانی است که یکی از گل هایش توسط مدافعان حریف و به اشتباه وارد دروازه شده است و این اتفاق در نخستین دیدار این تیم مقابل الریاان افتاد. تراکتورسازی نیز در هفته چهارم برای اولین بار در این فصل به گل رسید. 

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: