کد خبر: ۷۶۳۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
تعداد بازدید: ۲۴۵
سه بازیکن تیم های دسته اولی نتیجه آزمایش دوپینگشان مثبت از آب در آمده است.
3 فوتبالیست ایرانی دوپینگ کرده اندبه گزارش خبرداغ،سه بازیکن تیم های دسته اولی نتیجه آزمایش دوپینگشان مثبت از آب در آمده است. محمودزاده - مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول درباره این موضوع می‌گوید: «در فصل جاری بازیکنانی از سه باشگاه لیگ دسته اول متهم به دوپینگ هستند که فرصت برای اعتراض یک باشگاه درحال اتمام است که پس از آن نام بازیکن دوپینگی توسط فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام می‌شود. ۲ باشگاه دیگر لیگ یکی هم هنوز فرصت قانونی برای اعتراض دارند و درصورتی که به رأی اعتراض نکنند، نام بازیکنان متهم به دوپینگ اعلام خواهد شد.»

 

 این درحالی است که رسانه‌ها اقدام به گمانه‌زنی برای مشخص‌شدن نام بازیکنان متهم کرده‌اند که شنیده می‌شود یکی از این بازیکنان،‌ هافبک هجومی تیم مدعی صعود به لیگ برتر است که عملکرد خوبی در فصل اخیر داشته و یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیمش هم محسوب می‌شود. ظاهرا دو بازیکن دیگر هم از تیم‌هایی هستند که در میانه جدول لیگ دسته اول حضور دارند.

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: