کد خبر: ۷۶۳۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
تعداد بازدید: ۲۸۲
آرزوی ستاره سرخ ها این است که این فصل فوتبال هر چه زودتر به پایان برسد.
بازیکن سرخپوشی که آرزو می کند فصل هر چه زودتر تمام شودبه گزارش خبرداغ،مهاجم تیم تراکتورسازی در ارتباط با نیمکت نشینی‌اش می گوید: حدود ۵ بازی است که نیمکت‌نشین هستم، اما هرموقع در نیمه دوم تعویض شدم، توانستم شرایط بازی را تغییر داده و حداقل بتوانم تک امتیازی برای تیمم بگیرم. از این موضوع ناراضی‌ام، اما من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و به سلیقه سرمربی تیمم احترام می‌گذارم.

 

 حاتمی ادامه داد: در رختکن با دیگر هم تیمی‌هایم صحبت می‌کردم که چرا واقعا توپ‌های ما به گل تبدیل نمی‌شود، واقعا داستان تراکتورسازی را نمی‌دانم. فقط به این امیدوارم که بدشانسی‌ها دست از سر ما بردارند و ما هم بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم. فشار روی بازیکنان و کادرفنی تیم خیلی زیاد است و شاید کم‌تر کسی این موضوع را درک کند.


 امیدوارم هرچه سریع‌تر این فصل از مسابقات برای تراکتورسازی به پایان برسد. اگر برای فصل آینده در تیم حضور داشته باشم، امیدوارم بتوانیم از نو تیم را بسازیم و در فصل آینده شرایط بهتری را رقم بزنیم.

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: