کد خبر: ۷۶۳۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
تعداد بازدید: ۲۸۰
فیفا به باشگاههایی‌ که در جام‌جهانی بازیکن دارند، پول خوبی می‌دهد.
سود استقلال از حضور کاوه رضایی در جام‌جهانی!/  به ازای هر روزی که کاوه و بنواته در روسیه هستند، 6 هزار و 927 یورو فیفا به آنها پرداخت می کندبه گزارش خبرداغ،به نوشته اسپورت مگزین بلژیک باشگاه شارلوا به احتمال فراوان از جام جهانی روسیه درآمد قابل توجهی خواهد داشت. این نشریه اعلام کرد به احتمال فراوان کاوه رضایی و بنتواته دو بازیکن این تیم در لیست ایران و پرو برای جام جهانی حضور دارند و هر کدام تنها برای بازی های مقدماتی جام جهانی 175 هزار و 450 یورو دریافت خواهند کرد و در صورتی که تیم های ایران و پرو از مرحله گروهی صعود کنند، این درآمد بیشتر هم می شود. به ازای هر روزی که کاوه و بنواته در روسیه هستند، 6 هزار و 927 یورو فیفا به آنها پرداخت می کند.

 

اسپورت مگزین همچنین خبر داد پولی که فیفا بابت کاوه رضایی می دهد بین این بازیکن، باشگاه بلژیکی و همینطور استقلال که باشگاه سابق کاوه بوده و تا تابستان گذشته در آن بازی می کرد، تقسیم می شود.

خبرآنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: