کد خبر: ۷۶۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
تعداد بازدید: ۲۶۰
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت: چهارشنبه آخر سال در این استان بدون حادثه ثبت شده است‌.
چهارشنبه سوری بدون حادثه در کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش خبرداغ،‌« جلال پوران‌فرد» افزود: خوشبختانه در آخرین چهارشنبه سال در این استان هیچ مورد فوتی، مصدومیت و حوادث به مرکز اورژانس 115 گزارش نشده است‌. 

وی خاطرنشان کرد: طی سال گذشته این استان در چهارشنبه آخر سال نیز بدون حادثه بوده است‌. 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه وبویراحمد اضافه کرد: در این استان چهارسال متوالی است که هیچ حادثه‌ای در چهارشنبه آخر سال رخ نداده است‌. 

در همین راستا فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از قانونمداری مردم در شب چهارشنبه آخر سال قدردانی کرد.

 سردار "مهدی انصاری"، گفت: از همراهی خوب مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در رعایت قانون، احترام به حقوق شهروندان و همکاری با پلیس در چهارشنبه آخر سال قدردانی می‌‌کنم. 

وی ضمن تقدیر از مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی استان و برنامه های آگاهی بخش رسانه‌ها اضافه کرد: در پی بازتاب برنامه‌های فرهنگی و از همه مهمتر همراهی خانواده‌ها و قانون مداری شهروندان در سال جاری، به حمدالله شاهد این بوده‌ایم‌ که چهارشنبه آخر سال در استان کهگیلویه و بویراحمد در امنیت کامل و به آرامی سپر شد که امید است این همیاری و توجه شهروندان به قانون، نویدبخش سالی پر خیر و برکت، همراه با آرامش و امنیت برای مردم خوب استان باشد. 

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: