کد خبر: ۷۶۳۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
تعداد بازدید: ۴۰۰
ماما تیام مهاجم سنگالی تیم استقلال که به تازگی به این تیم پیوسته‌ و با گلزنی‌هایش محبوبیت زیادی در این تیم پیدا کرده بود، به گفته برخی منابع خبری تا پایان فصل قادر به همراهی آبی‌پوشان نخواهد بود.
ابهام درخصوص مصدومیت ستاره استقلالبه گزارش خبرداغ، ماما تیام مهاجم سنگالی تیم استقلال که به تازگی به این تیم پیوسته‌ و با گلزنی‌هایش محبوبیت زیادی در این تیم پیدا کرده بود، به گفته برخی منابع خبری تا پایان فصل قادر به همراهی آبی‌پوشان نخواهد بود.

 

وی که در نیمه دوم دیدار با العین از ناحیه همسترینگ دچار پارگی شده بود، دیر‌وز ام‌آر‌آی داد و مشخص شد میزان پارگی عضله پای وی به حدی است که به احتمال زیاد تا پایان فصل قادر به همراهی استقلال نخواهد بود. ماما تیام که یکی از بهترین بازیکنان خارجی است که تاکنون به فوتبال ایران و تیم استقلال آمده، در لیگ قهرمانان این فصل بهترین گلزن استقلال بود و در صدرنشینی این تیم نقش زیادی داشت.

 

پس از مصدومیت شدید محسن کریمی که به پارگی رباط وی منجر شد، این دومین شوک به شفر و استقلال است. در حالی صحبت از مصدومیت شدید تیام است که دکتر نوروزی، پزشک باشگاه استقلال بدون ذکر مدت زمان دوری تیام از میادین مدعی شده که این بازیکن می‌تواند در این فصل برای استقلال بازی کند.

خراسان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: