کد خبر: ۷۶۳۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
تعداد بازدید: ۲۸۴
هافبک استقلال هر‌چند به دلیل محرومیت اولین دیدار استقلال را از دست داد اما با این‌وجود در 3 دیدار قبلی عملکرد بسیار خوبی داشت.
هافبک استقلال بهترین گلساز آسیـا/ اسماعیلی در دیدار رفت با العین 2 پاس گل برای تیام ارسال کردبه گزارش خبرداغ،فرشید اسماعیلی، هافبک استقلال هر‌چند به دلیل محرومیت اولین دیدار استقلال را از دست داد اما با این‌وجود در 3 دیدار قبلی عملکرد بسیار خوبی داشت و حالا بهترین سازنده گل در آسیا محسوب می‌شود.

 

اسماعیلی در دیدار رفت با العین 2 پاس گل برای تیام ارسال کرد تا موفقیت خود را آغاز کند؛ سپس در دیدار برگشت نیز یک پنالتی منجر به گل کسب کرد تا به این‌ترتیب با 3 پاس گل بالاتر از بازیکنانی مانند ژاوی، بهترین گلساز قاره آسیا قرار بگیرد. اسماعیلی به دلیل یک بازی کمتر نسبت به دیگر بازیکنان، در صدر این جدول قرار دارد و اورسیچ و اسیری در رده‌های بعدی قرار دارند.

خراسان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: