کد خبر: ۷۶۳۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷
تعداد بازدید: ۳۵۰
کارشناس داوری می گوید ما نینگ داور چینی بازی پرسپولیس و الوصل قضاوت خوبی داشت.
کارشناسی داوری بازی الوصل - پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ، کارشناس داوری می گوید ما نینگ داور چینی بازی پرسپولیس و الوصل قضاوت خوبی داشت.

 

سعید مظفری زاده کارشناس داوری در مورد عملکرد داور چینی دیدار تیم های الوصل و پرسپولیس گفت: داور در دقیقه 13 تکل بی ملاحظه بازیکن اماراتی را روی شجاع خلیل زاده به درستی با کارت زرد جریمه کرد.

 

در دقیقه 21 دروازه بان الوصل در محاسبات خود دچار اشتباه شد و در حالیکه شانس بازی با پا را داشت، توپ را خارج از محوطه جریمه با دست لمس کرد. داور به درستی خطای هند او را اعلام کرد ولی نیاز به کارت زرد نبود.


وی ادامه داد: در دقیقه 44 نیز فرشاد احمدزاده در محوطه جریمه الوصل توسط مدافع این تیم سرنگون شد که داور به درستی دستور ادامه بازی داد و هیچ خطایی مبنی بر اعلام ضربه پنالتی اتفاق نیفتاد.


مظفری زاده خاطرنشان کرد: نیمه دوم بازی صحنه خاصی نداشت و داور چینی هم در مجموع عملکرد خوبی داشت و توانست بازی را به خوبی قضاوت کند.

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: