کد خبر: ۷۶۳۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶
تعداد بازدید: ۴۸۰
سایت کنفدارسیون فوتبال آسیا بعد از دیدار الوصل و پرسپولیس گزارش خود را از این بازی منتشر کرد.
واکنش afc به برتری پرسپولیس مقابل الوصلبه گزارش خبرداغ ، سرخپوشان ایران در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا با تک گل کمال کامیابی نیا موفق به شکست الوصل امارات شدند. سایت AFC نوشت: پرسپولیس با گل کمال کامیابی نیا توانست پیروزی یک بر صفر خارج از خانه مهم را کسب کند و حذف الوصل از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد.


۵ دقیقه پس از شروع بازی، الوصل اولین فرصت خود را بدست آورد اما ضربه عبدالله النقبی با مهار علیرضا بیرانوند دفع شد. یک دقیقه بعد، الوصل بار دیگر پرسپولیس را با تهدید جدی روبرو کرد و پاس علی صلاح به فابیو دلیما کاپیتان این تیم نیز از بالای تیر دروازه تیم ایرانی رد شد.


اما تیم مهمان نیز شانس بازگشایی دروازه الوصل را در دقیقه ۲۱ بازی بدست آورد. پس از خطای دروازه بان تیم میزبان و تماس با توپ در خارج از محوطه جریمه، سیامک نعمتی یک ضربه آزاد قدرتمند را روانه دروازه الوصل کرد که بی نتیجه ماند.


۸ دقیقه پیش از پایان نیمه اول، پرسپولیس موفق شد با پاس حسین ماهینی و ضربه کامیابی نیا دروازه الوصل را باز کند. با شروع نیمه دوم بازی، تیم میزبان می توانست با ضربه سر دلیما در دقیقه ۴۸ بازی، نتیجه را به تساوی بکشاند. مندز تصور کرد ارسال توپ او به گل تبدیل شده است اما بیرانوند این ضربه را نیز مهار کرد.


گفتنی است چهارمین شکست الوصل، این تیم را در قعر جدول گروه سوم نگه داشت و امید این تیم برای راهیابی به مرحله بعد خاتمه یافت. پرسپولیس، یکی از چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی در فصل گذشته این رقابت ها با ۹ امتیاز در مکان دوم این گروه قرار دارد و در بازی بعدی خود به مصاف نسف قارشی خواهد رفت.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: