کد خبر: ۷۶۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹
تعداد بازدید: ۲۹۵
هویت 10 مسافر هواپیمای ترکیه بعد از 24 ساعت، با آزمایش ژنتیک روی پیکر مسافران، احراز شد.
اعلام هویت 10 مسافر هواپیمای ترکیه
به گزارش خبرداغ ، روز یکشنبه 20 اسفندماه بعد از سقوط یک هواپیمای جت شخصی ترکیه ای در منطقه هلن استان چهارمحال و بختیاری، 11 کاور جسد تحویل پزشکی قانونی استان چهارمحال و بختیاری شد.

بعد از بررسی و انجام آزمایش روی اجساد و بقایای ارجاعی از 11 کاور ارجاعی به پزشکی قانونی، مشخص شد یکی از کاورها، حاوی بقایای مربوط به 10 جنازه دیگر بوده و یک جسد همچنان مفقود است.

کار تعیین هویت اجساد ارجاعی با استفاده از آزمایش ژنتیک روی جانباختگان در ایران و مطابقت آن با فایل های ژنتیکی بستگان درجه یک آنها که از طریق پزشکی قانونی ترکیه اخذ و به ایران ارسال شده بود، انجام گرفت.

گفتنی است این اولین اقدام مشترک سازمان پزشكي قانوني کشورهای در حال توسعه است که شکل گیری آن مربوط به 6 تا 8 اسفندماه در تهران و با حضور نمایندگانی از 15 کشور بود.

اسامی مسافران پرواز جت شخصی ترکیه ای که همگی زن بوده و تعیین هویت شده اند به شرح زیر است:

1. Mina Basaran
2. Sinem Akay
3. Jasmin Baruh Siloni
4. Burcu Gundoganurfali
5. Liana Hananel
6. Ayse And
7. Asligul Izmirli
8. Zeynep Coskun
9. Melike Kuvvet
10. Eda Uslu
lمیزان 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: