کد خبر: ۷۶۳۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۲۶۸
معاون پزشکی استقلال می‌گوید هنوز میزان دقیق مصدومیت تیام معلوم نیست.
نوروزی: مامه تیام فصل را از دست نداده/ شرایط وریا خوب است
به گزارش خبرداغ ، دکتر امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال توضیحاتی را در خصوص شرایط دو بازیکن آسیب دیده این تیم در دیدار با العین ارائه کرد. وی درباره وضعیت وریا غفوری گفت: صبح با وریا صحبت کردم. این بازیکن در اردوی تیم ملی حضور دارد و به نظر می‌رسد شرایط خوبی داشته باشد.

نوروزی درباره وضعیت تیام افزود: این بازیکن بلافاصله پس از بازی اقدامات درمانی را زیر نظر کادر پزشکی آغاز کرد. از این بازیکن ام ار آی گرفتیم و مشغول تکمیل معاینات پزشکی هستیم تا بتوانیم ارزیابی دقیقی از او داشته باشیم.

او در پایان عنوان کرد: بر خلاف صحبت های مطرح شده که این بازیکن تا پایان فصل بازی های استقلال را از دست داد، این موضوع درست نیست و از رسانه ها خواهش می کنم که از گمانه زنی بی مورد خود داری کنند و این بازیکن می تواند در این فصل برای استقلال بازی کند.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: