کد خبر: ۷۶۳۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۲۵۴
در احکامی جداگانه ازسوی رئیس سازمان میراث‌فرهنگی
در احکامی جداگانه ازسوی رئیس سازمان میراث‌فرهنگی نایب‌رئیس و سه عضو هیئت‌مدیره صندوق احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی منصوب شدند.
نایب‌رئیس و سه عضو هیئت‌مدیره صندوق احیا منصوب شدند

به‌گزارش خبرداغ به نقل از میراث‌آریا، علی‌‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، در حکمی علی عبدالعلی‌زاده را به سمت نایب‌رئیس هیئت‌مدیره صندوق احیا و بهره‌برداری از اماکن و تاریخی و فرهنگی منصوب کرد.

 

در متن حکم عبدالعلی‌زاده آمده است:


«به استناد ماده 8 و 10 اساسنامه صندوق احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی و صورتجلسه هیئت امنای صندوق و با توجه به سوابق و تجربیات جناب‌عالی، به‌موجب این ابلاغ به‌سمت ”نایب‌رئیس هیئت‌مدیره صندوق احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی" منصوب می‌شوید. توفیق روز‌افزون‌تان را در انجام امور محوله از خداوند متعال خواستارم.»


مونسان همچنین در احکام مشابه، نصرت‌الله تاجیک و غلامعلی دهقان را به‌عنوان اعضای موظف، و سعید اسلامی بیدگلی را به‌عنوان عضو غیرموظف هیئت‌مدیره صندوق احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی منصوب کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: