کد خبر: ۷۶۳۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۳۱۷
پرستاران بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش در دوره باز آموزي ويژه فرآيند و گزارش نويسي در پرستاري شركت كردند.
كارگاه يك روزه پرستاري درکیش برگزار شدبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، كارگاه باز آموزي فرآيند پرستاري به منظور به روز رسانی دانش پرستاري و بهبود كيفيت مراقبت هاي پزشكي در بيمارستان كيش برگزار شد.

در اين كارگاه يك روزه دكتر صديقه سالمي عضو هيأت علمي دانشگاه علوم پزشكي ايران و مدرس انجمن پرستاري جراحي قلب ايران در دو نوبت صبح و عصر در خصوص فرآيند پرستاري و گزارش نويسي در پرستاري به عنوان دو محور عملياتي اساسي در بيمارستان ها مطالبی را ارائه کرد.

دوره هاي باز آموزي پرستاري به هدف آموزش آخرین دستاوردهای درمانی و مراقبتی سالانه در چند نوبت توسط سازمان نظام پرستاري كل كشور برگزار مي شود.

ارائه نكات كليدي و اساسي در فرآيند خدمات رساني به بيماران و آموزش به روزترين اطلاعات در زمينه حفاظت و مراقبت از بيماران بستري طي روند درمان از مهمترین محورهای این دوره آموزشی است.

گفتني است طي برنامه ريزي هاي انجام شده بر مبناي نياز سنجي داخلي و هماهنگي هاي به عمل آمده بين بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش و انجمن پرستاري قلب ايران، این كارگاه ها به صورت فصلي با دعوت از اساتيد مجرب و مطرح كشور در كيش برگزار خواهد شد.

گفتنی است بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش با 65 نفر كادر پرستاري در بخش هاي بستري مردان، بستري زنان، ICU، CCU، اتاق عمل، اورژانس و فوريت هاي پزشكي در جزيره كيش به ساكنان و گردشگران خدمات درماني ارايه مي دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: