کد خبر: ۷۶۳۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
تعداد بازدید: ۲۲۴
نماینده مردم ارومیه:
نماینده مردم ارومیه گفت:‌ گفته می‌شود اصلاحات استیضاح‌ها را آورده تا سوال از رئیس جمهور مطرح نشود.
می‌گویند اصلاحات استیضاح‌ها را آورده تا سوال از رییس‌جمهور مطرح نشود

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نادر قاضی‌پور در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی اظهار داشت: گفته می‌شود هیات رئیسه مجلس با پذیرش ۳ استیضاح مجلس را بازی داده، همچنین گفته می‌شود اصلاحات استیضاح‌ها را آورده تا سوال از رئیس جمهور مطرح نشود.

نماینده مردم ارومیه خطاب به وکیلی عضو هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: ما سوال از رئیس جمهور را امضا کرده‌ایم و می‌خواهیم که این را قرائت کنیم، سوال این است که آیا آنها که امضا کردند، امضای آنها جعلی است یا خیر. تصویر امضاها را منتشر کنید تا ملت بدانند چه کسی سوال را پس گرفته است.

علی لاریجانی در پاسخ به تذکر قاضی پور اظهار داشت: اینکه می‌گویید "گفته می‌شود" خلاف می‌گویند زیرا چه سوال از رئیس جمهور باشد یا نه، ربطی به استیضاح ندارد و زمان‌بندی آنها نیز متفاوت است.

وی افزود: وقتی حرفی مطرح می‌شود باید مبنایی عقلایی داشته باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح ظرف ۱۰ روز و سوال از رئیس جمهور یک ماه وقت دارد، بنابراین چنین گفته‌هایی صحت ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: