کد خبر: ۷۶۳۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۴۷۳
مدیر عامل سایپا:
جهرودی همچنین گفت: با صحبتی که با وزیر صنعت داشتیم مقرر شد که هر خودروساز خارجی که می خواهد در ایران فعالیت کند بدون هیچ پیش شرطی باید به داخلی سازی مطابق فرمول اعلام شده اقدام کند.
شرط فعالیت خودروسازان خارجی در ایران / برنامه تولید 100 خودروی برقی برای سال آینده

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مدیر عامل سایپا در همایش تشریح برنامه های سایپا در ایام نوروز خطاب به مدیران این مجموعه گفت: در راه ماندن خصوصا در ایام نوروز جزو تلخ ترین اتفاق ها است و از تمامی شما عزیزان تمنا دارم که به هر خودرو در راه مانده حتی خودروهای متفرقه کمک کنید.

قاسم جهرودی ادامه داد:خدمت رسانی لیاقت می‌خواهد، ما باید با تنوع محصول و سرویس دهی به مشتریان جایگاه سایپا را ارتقا دهیم.

وی تصریح کرد: مقدمات توافق با نیسان در جلسه ای که در هفته گذشته با مدیران این شرکت در دبی داشتیم انجام شده و قرار شد یک پلتفرم سه کاره نیسان به زودی وارد مجموعه سایپا شود تا مردم بتوانند از رانندگی با یک خودرو راحت لذت ببرند.

جهرودی همچنین در جمع خبرنگاران گفت: با صحبتی که با وزیر صنعت داشتیم مقرر شد که هر خودروساز خارجی که می خواهد در ایران فعالیت کند بدون هیچ پیش شرطی باید به داخلی سازی مطابق فرمول اعلام شده اقدام کند.

وی یادآور شد: در مذاکراتی که با نیسان داشتیم مقرر شد که یک خودرو کراس اور در پارس خودرو با بازه قیمتی  ۱۴۰ میلیون تومان تولید شود. 

هوی گفت: همچنین سال آینده ۱۰۰ دستگاه خودروی برقی ساینا تولید می شود و سپس برنامه تولید انبوه آن شروع خواهد شد این خودرو با هر بار شارژ ۲۴۰ کیلومتر طی می کند که به دنبال افزایش آن هستیم.

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: