کد خبر: ۷۶۳۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
تعداد بازدید: ۲۲۹
دست یک پسر نوجوان تبعه کشور افغانستان بر اثر انفجار مواد محترقه هنگام ساخت ترقه در شهر اصفهان از ناحیه مچ قطع شد.
مواد محترقه دست یک نوجوان را قطع کرد

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان روز سه شنبه به ایرنا گفت: این حادثه ساعت 22 و 37 دقیقه دوشنبه شب به اتاق فرمان 115 شهر اصفهان اعلام و واحد امدادی پایگاه فوریت‌های پزشکی واقع در منطقه خانه اصفهان به محل اعزام شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب؛ دکتر غفور راستین افزود: یک نوجوان 16 ساله تبعه افغانستان در حال ساخت ترقه در زیرزمین یک باب منزل بود که با انفجار مواد محترقه در محل ، دست او از ناحیه مچ قطع و حدود 20 درصد از بدنش دچار سوختگی درجه 3 شد.

وی ادامه داد: تکنسین‌های اورژانس پیش‌ بیمارستانی حاضر در محل، مصدوم را پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان کاشانی منتقل کردند.

به گزارش معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان حوادث چهارشنبه آخر سال 95 در این استان 113 مصدوم و یک کشته بر جا گذاشت.

آمارها نشان می‌دهد بیشتر قربانیان چهارشنبه‌ سوری کودک و نوجوان هستند و کنترل و مراقبت والدین در مورد فرزندان می‌‌تواند تعداد آسیب دیدگان این روز و رسم شیرین سنتی ایرانیان را به طور قابل توجهی کاهش دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: