کد خبر: ۷۶۳۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
تعداد بازدید: ۳۳۸
وحید امیری مهاجم و وینگر ملی‌پوش پرسپولیس گفت: با يك پيروزی ديگر، سال خوب‌مان را كامل می كنيم.
راه برد دوباره مقابل الوصل را می‌دانیم/ می خواهیم با پیروزی سال خوب مان را کامل کنیمبه گزارش خبرداغ،وحید امیری مهاجم و وینگر ملی‌پوش پرسپولیس، یکی از آن فوتبالیست‌هایی است که در سال 1396 به این تیم کمک شایانی کرد و رد پای او را می‌توانیم در پیروزی‌ها و موفقیت‌های سرخپوشان به وضوح ببینیم. با وحید در امارات و از طریق یک دوست مشترک تماس گرفتیم و صحبت‌های کوتاهی با بازیکن مؤثر سرخپوشان داشتیم.

 

این بازیکن به ما گفت: «سال 1396 برای پرسپولیس سال خوبی بود و توانستیم با کسب پیروزی‌های پیاپی، هواداران را شاد و خوشحال کنیم. این موضوع باعث افتخار همه بازیکنان بود. پرسپولیس متعلق به این هواداران است و ما باید شاد باشیم که توانستیم با بردهای‌مان، تماشاگران را از تیم محبوب‌شان، راضی نگه داریم. در این سال، یک قهرمانی در لیگ کسب کردیم و یک قهرمانی در سوپرجام. فاصله کمی هم تا کسب قهرمانی دیگرمان داریم که این امر هم خوشحال‌کننده به نظر می‌رسد.»


امیری در مورد کمپ تیمش در امارات اضافه کرد: «اردوی خوبی در دبی و باشگاه ایرانیان داریم. این وضعیت به بالا رفتن روحیه بازیکنان کمک می‌کند و ان‌شا‌ءا... بتوانیم بهترین بازی را مقابل الوصل به نمایش بگذاریم و بار دیگر صاحب برد شویم. کادر فنی، نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را برای‌مان توضیح داده و راه پیروزی دوباره مقابل الوصل را نیز می‌دانیم. امیدوارم بتوانیم با کسب یک برد دیگر سال مهمی که داشتیم را به پیروزی به پایان برسانیم و عیدی خوبی به هواداران‌ دهیم.»


این بازیکن در مورد حضور هواداران در امارات برای حمایت از پرسپولیس گفت: «این اتفاق برای همه ما جالب بود و به بازیکنان و اعضای تیم، قوت قلب داد. ما همیشه، هواداران را در کنار خود احساس می‌کنیم و خوشحالیم که تحت حمایت‌شان قرار داریم. امیدوارم این حمایت‌ها، همیشه از پرسپولیس وجود داشته باشد و با کمک هواداران بهترین نتایج را بگیریم.»

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: