کد خبر: ۷۶۳۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
تعداد بازدید: ۳۰۴
حسام‌الدین آشنا در پایان جلسه استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سه پیام را در کانال تلگرامی خود نوشت و رأی لب مرزی به ربیعی را پیام محکم به دولت توصیف کرد.
واکنش جالب آشنا به رأی لب مرزی ربیعی / پیام هشدارگونه مجلس به دولت / آخوندی آماده ماجرای نیمروز

حسام‌الدین آشنا در پایان جلسه استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سه پیام را در کانال تلگرامی خود نوشت و رأی لب مرزی به ربیعی را پیام محکم به دولت توصیف کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب؛ متن پیام های تلگرامی آشنا به شرح زیر است:

*علی ربیعی ماند تا باز هم به کارگران، بازنشستگان و معلولان خدمت کند. عمر خدمت محدود است و زمان پاسخگویی محتوم است.

*مجلس در عین اعلام اعتماد مجدد به وزیر، پیام محکمی به دولت داد تا مراقب باشد اعتماد نه دائمی است نه مطلق.

*عباس آخوندی از ابتدا به استیضاحِ استیضاح پرداخته و خود را برای " ماجرای نیمروز" آماده کرده است.

*ربیعی در جریان استیضاح الگویی از پاسخگویی، روشنگری و اصلاح گری توأم با شور، ادب و شفافیت ارائه کرد؛ او از نمایندگان محترم صادقانه خواست او را در اتخاذ و اجرای تصمیم های سخت و سرنوشت ساز یاری کنند. آقایان پورابراهیمی و تاجگردون در مخالفت هیچ کم نگذاشتند. الان استدلال ها و استنادها ، نمودارها و جداول در مقابل هم قرار گرفته است. وزیر جنبه های مثبت را پررنگ تر و مخالفان جنبه های منفی را مهم تر ارزیابی می‌کنند. ربیعی نه فقط به متن سوالات پرداخت بلکه به بطن معضلات هم اشاره کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: