کد خبر: ۷۶۳۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
تعداد بازدید: ۲۸۱
این بازیکن در پایان دوران دوری از ترکیب بازگشتی موفق به لیست برانکو ایوانکوویچ داشت.
ستاره ای که نزدیک‌ترین فرم به مهدوی‌کیا در پرسپولیس استبه گزارش خبرداغ، صادق محرمی در پایان دوران دوری از ترکیب بازگشتی موفق به لیست برانکو ایوانکوویچ داشت.

 

صادق محرمی که در بازی‌های گروهی فصل گذشته لیگ قهرمانان یکی از بهترین‌های پرسپولیس بود و در بازی مقابل نسف قارشی هم نمایشی فوق‌العاده داشت بازی با السد را به خاطر بیماری از دست داد و البته در شهرآورد هم نیمکت‌نشین بود. او در بیست دقیقه پایانی شهرآورد وارد زمین شد و نمایشی دلپذیر داشت و بعد از انتقادهای فراوان از برانکو دوباره مقابل الوصل ثابت شد.

 

با شروع بازی الوصل همه منتظر نمایش درخشان محرمی بودند اما فضای سنگین بعد از شهرآورد و بالا رفتن سطح توقع از این بازیکن روی کیفیتش تاثیر منفی گذاشت تا جایی که بعضا به نظر می‌رسید او فوتبال خودش را فراموش کرده و در سطحی پایین‌تر از همیشه بازی می‌کند.

 

این وضعیت برای مدافع شماره 2 سرخ‌ها تا نیمه دوم ادامه داشت تا اینکه صادق بالاخره خودش شد و شروع به فرارها و کارهای ترکیبی موثر کرد که بعضا با حرکاتی انفرادی و جذاب برای تماشاگران بود. به نظر می‌رسد حداقل در دو بازی خانگی بعدی پرسپولیس در لیگ قهرمانان باز هم محرمی را در ترکیب اصلی ببینیم و شاید موقعیت ماهینی در ترکیب اصلی به خطر بیفتد.

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: