کد خبر: ۷۶۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
تعداد بازدید: ۵۶۳
با 126 رای موافق و 124 رای مخالف
استیضاح علی ربیعی با 126 موافق، 124 مخالف، 2 ممتنع و یک رای باطله رای نیاورد و وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در سمت خود ابقا شد.

ربیعی با اختلاف یک رای در وزارت کار ابقا شداستیضاح علی ربیعی با 126 موافق، 124 مخالف، 2 ممتنع و یک رای باطله رای نیاورد و وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در سمت خود ابقا شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  «انتخاب»، در جریان استیضاح ربیعی، مباحث متعدد و جنجال برانگیزی مطرح شد. در این بین، موافقان استیضاح و ربیعی، هریک طرف مقابل را به لابی گری و باج خواهی متهم کردند.

جلسه امروز در چند مقطع به ویژه دفاعیات آخر ربیعی به جنجال کشیده شد. به ویژه در لحظاتی که ربیعی یکی از نمایندگان را به ایجاد کمپین «نه به ربیعی» متهم کرده بود، نمایندگان با تذکرات بلند، خواستار اعلام نام او شدند اما ربیعی نام او را اعلام نکرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: