کد خبر: ۷۶۳۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
تعداد بازدید: ۲۵۰
در بازی دیشب یکی از انتقاداتی که به سبک بازی استقلال وارد بود بیش از اندازه عقب کشیدن این تیم در نیمه دوم بود که موجب شد تیم العین همه جانبه دست به حمله بزند و در نهایت روی یک کار ترکیبی خوب به گل مساوی برسد.
سرمربی استقلال تبرئه شد/ شفر هرگز از ما نخواسته که بعد از گل رو به بازی دفاعی بیاوریمبه گزارش خبرداغ ،بر خلاف تصور این شفر نبود که دستور عقب نشینی داد و این بازیکنان بودند که ناخودآگاه عقب کشیدند تا بازی را به تساوی بکشانند و دراین بین داد و فریادهای شفر که جلو بکشید هم خیلی تاثیر گذار نبود.
پژمان منتظری کاپیتان تیم استقلال در این باره می گوید: « شفر هرگز از ما نخواسته که بعد از گل رو به بازی دفاعی بیاوریم، اصلا ما دنبال دفاع کردن در هیچ مسابقه‌ای نبوده‌ایم. در بین دو نیمه شفر به بازی رو به جلو تاکید داشت چرا که بازیکنان ما با این کیفیت آن هم جلوی 80 هزار هوادار حق دفاع کردن ندارند. من بارها به بازیکنان جلو گفتم عقب نیایید، اما صدا به صدا نمی‌رسید...»


حق با پژمان منتظری است. این در ضمیر ناخودآگاه خیلی از تیم های ایرانی است که بعد از گل در اندیشه حفظ گل هستند اما تیم های اروپایی بعد از گل به تکرار آن فکر می کنند. حتی در بازی با فولاد دیدیم که استقلال با وجود پیش افتادن دست به تعویض های تهاجمی زد تا گل های بیشتری به ثمر برساند و شفر را باید از اتهام بازی تدافعی تبرئه کرد و او نیاز به زمان دارد تا تفکر بازیکنان استقلال را تغییر دهد.


امید نورافکن هم در این باره گفت:« یک بر صفر از حریف پیش افتادیم العین بازیکنان خارجی خیلی خوبی دارد و بازی خوب عمر عبدالرحمان در روند این تیم خیلی تاثیرگذار بود. ما هم نمی‌توانیم از این تیم خیلی سر باشیم و می‌خواستیم از گلی که زدیم دفاع کنیم، همین باعث شد خود به خود عقب بکشیم، امیدوارم در دیدار بعدی مقابل الریان به پیروزی دست یابیم.»

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: