کد خبر: ۷۶۳۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
تعداد بازدید: ۲۳۳
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و مشاور امنیت ملی پاکستان دیدار و گفت‌وگو کردند.
آمادگی ایران برای توسعه بیشتر مناسبات و همکاری‌‌‌ها در تمام سطوح با پاکستان

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود با مقام‌های پاکستانی، صبح امروز با ژنرال ناصر خان جنجوعه، مشاور امنیت ملی نخست‌وزیر این کشور دیدار و تبادل نظر کرد. 

در این ملاقات مشاور امنیت ملی نخست‌‌وزیر پاکستان با اشاره به مناسبات و روابط بسیار خوب دو کشور گفت: آنچه در روابط دو کشور بسیار اهمیت دارد این است که ایران و پاکستان در کنار هم باشند و موضوعات را مدیریت کنند. 

وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این دیدار بر آمادگی کشورمان برای توسعه بیشتر مناسبات و همکاری‌‌‌ها در تمام سطوح با پاکستان تاکید کرد.

در ادامه طرفین از افزایش همکاری‌‌‌های امنیتی و حفاظت بیشتر از مرزها استقبال کردند و در خصوص برگزاری نشست کمیسیون‌‌های امنیتی و کنسولی، بهره‌‌برداری از ظرفیت‌‌های بنادر گوادر و چابهار با هدف توسعه همکاری‌‌‌های اقتصادی بین دو کشور، بررسی راه‌های افزایش همکاری‌‌های بانکی و بهره‌‌برداری از خط لوله گاز، همکاری‌‌‌های چند جانبه و موضوعات منطقه‌ای، مبارزه با تروریسم، به ویژه مبارزه با داعش گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: