کد خبر: ۷۶۳۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
تعداد بازدید: ۳۸۳
مشاور شهردار سابق تهران گفت: قالیباف نواصولگرایی را کلید زد بقیه هم در این حوزه کمک می‌کنند تا این اتفاق مثبت و مطلوب برای این جریان بیفتد و حتما هم فعالیت او بیشتر در بیشتر از گذشته است و تلاش می‌کند این تئوری و این نظریه جا بیفتد.
قالیباف هوس تشکیل حزب دارد یا پدرمعنوی شدن برای نواصولگرایان؟به گزارش خبرداغ به نقل از نامه نیوز،مشاور شهردار سابق تهران گفت: قالیباف نواصولگرایی را کلید زد بقیه هم در این حوزه کمک می‌کنند تا این اتفاق مثبت و مطلوب برای این جریان بیفتد و حتما هم فعالیت او بیشتر در بیشتر از گذشته است و تلاش می‌کند این تئوری و این نظریه جا بیفتد.

حسین قربانزاده مشاور محمدباقر قالیباف در پاسخ به این سئوال که آیا قالیباف برای فعالیت بیشتر در حوزه سیاسی می خواهد تشکیلات سیاسی و حزبی راه اندازی کند؟ گفت: حزب وقتی مطرح می شود ذهن به سمت حزب خاصی می رود، ایشان فعالیتش در عرصه سیاسی طبیعتا ادامه دارد. در این حوزه با طرح ایده نواصولگرایی به دنبال تجدید نظر در مشی سیاست ورزی جریان اصولگرا است ولی لزوما این را دنبال نمی کند که حتما پرچم دار یا رهبر جریان نواصولگرایی باشد، ضمن آنکه ضرورتی نیست این اتفاق بیفتد. مهم این است که این تجدید نظر در مشی این جریان اتفاق بیفتد.

اهم اظهارات قربانزاده به شرح زیر است:

* قالیباف هم طبیعتا موضوع نواصولگرایی را کلید زد بقیه هم در این حوزه کمک می کنند تا این اتفاق مثبت و مطلوب برای این جریان بیفتد و حتما هم فعالیت او بیشتر در بیشتر از گذشته است و تلاش می کند این تئوری و این نظریه جا بیفتد.

*{قالیباف قبول می کند که پدر معنوی یک یا چند حزب جریان اصولگرا باشد؟}:خیر، ایشان دنبال این موضوع نیست و اصلا چنین نقشی را برای خود در این جریان تعریف نکرده است که در واقع بیاید و پرچم به دست بگیرد و تبدیل به پدر معنوی یا رهبر و دبیرکل جریان نواصولگرایی شود. دلسوزی و مشی آقای قالیباف این است که این تحول باید آغاز شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: