کد خبر: ۷۶۳۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
تعداد بازدید: ۳۲۵
امروز دیدارهای روز دوم هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود و تراکتورسازی و پرسپولیس، 2 نماینده دیگر ایران به مصاف حریفانشان می‌روند که هر 2 اماراتی هستند.
پرسپولیس با پیروزی به سال نو وصل می‌شود؟/ لیما 2 روز پیش به مدت ۹۰ دقیقه برای تیمش به میدان رفتبه گزارش خبرداغ ، امروز دیدارهای روز دوم هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود و تراکتورسازی و پرسپولیس، 2 نماینده دیگر ایران به مصاف حریفانشان می‌روند که هر 2 اماراتی هستند. ابتدا ساعت 16 تیم تراکتورسازی که در گروه A مسابقات قرار دارد و با کسب یک امتیاز از 3 بازی قعرنشین است میزبان تیم الجزیره امارات است. تراکتورسازان هم مثل استقلال امروز برای نخستین بار طعم بازی در خانه را می‌چشند و در ورزشگاه یادگار امام میزبان حریف اماراتی خواهند بود؛ تیمی که با 4 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. اگر تراکتورسازی نتواند حداکثر امتیاز این بازی را بگیرد کارش برای صعود بسیار دشوار خواهد شد. در دیگر دیدار این گروه الاهلی عربستان میزبان الغرافه است و مهدی طارمی، ملی‌پوش ایرانی الغرافه که یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم قطری است بخت اول گلزنی به نماینده سعودی است؛ تیمی که فصل گذشته طارمی با پیراهن پرسپولیس مقابلش بازی کرد.


 
پرسپولیس آخرین نماینده ایران خواهد بود که در هفته چهارم به میدان می‌رود. سرخ‌پوشان تهرانی که با 6 امتیاز در صدر جدول گروه C قرار دارند از ساعت 18:45 امروز و درست در جشن چهارشنبه سوری ایرانیان میهمان تیم الوصل امارات خواهند بود.

 

شاگردان برانکو که بازی رفت را در ورزشگاه آزادی با 2 گل به سود خود پایان دادند امشب در شرایطی متفاوت نسبت به بازی رفت مقابل الوصل قرار می‌گیرند. این تیم که در بازی رفت 6 غایب داشت امشب در حالی میزبان پرسپولیس خواهد بود که لیما، خطرناک‌ترین بازیکن الوصل که مهاجم گلزنی است و مصدومیتش بهبود پیدا کرده مقابل پرسپولیس می‌تواند به میدان برود. لیما 2 روز پیش به مدت ۹۰ دقیقه برای تیمش به میدان رفت تا زنگ خطر برای مدافع پرسپولیس به صدا درآید. به نظر می‌رسد برانکو برای مقابله با الوصل در آخرین دیدار پرسپولیس در سال جاری تیمش را با ترکیب علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، سیامک نعمتی و علی علیپور به میدان می‌فرستد.

 

اگر پرسپولیس بتواند مثل بازی رفت الوصل را شکست دهد 9 امتیازی می‌شود و خیالش بابت صعود از گروهش تا حدود زیادی راحت خواهد شد. اما اگر شاگردان برانکو موفق به کسب امتیاز نشوند و یکی از 2 تیم السد یا نسف قارشی که 6 امتیازی هستند در بازی رودررو که همزمان با دیدار پرسپولیس است پیروز شوند آن وقت کار برانکو و تیمش گره می‌خورد. البته برانکو در این بازی دغدغه محرومیت چند بازیکنش را هم دارد. در دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، در دیدار تیم‌های پرسپولیس و السد ۳ بازیکن سرخ‌پوش با کارت زرد داور جریمه شدند؛ فرشاد احمدزاده، جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده، 3 بازیکن اخطاری پرسپولیس در این بازی هستند.

 

همچنین علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس در آخرین بازی مرحله رفت مقابل الوصل امارات با کارت زرد داور جریمه شد. به این ترتیب پرسپولیس ۴ بازیکن یک اخطاره دارد که ۳ نفر از آن‌ها در خط دفاعی هستند و دروازه‌بان این تیم. احمدزاده، خلیل‌زاده، حسینی و بیرانوند در صورت دریافت یک کارت زرد دیگر در دیدارهای هفته چهارم و پنجم مرحله گروهی، از یک بازی تیمشان محروم خواهند شد. نکته جالب و حاشیه‌ای بازی اختصاص 30 درصد ظرفیت ورزشگاه خانگی الوصل به تماشاگران پرسپولیس است و این‌که قرار است کولینا یکی از سرشناس‌ترین داوران تاریخ فوتبال دنیا از نزدیک شاهد این بازی باشد.

خراسان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: