کد خبر: ۷۶۳۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴
تعداد بازدید: ۵۴۰
در روزهای اخیر یک باشگاه پولدار ژاپنی به کرات با مدیر برنامه‌های وریا غفوری تماس گرفته و پیشنهاد وسوسه‌انگیزی به او داده است.
پیشنهاد نجومی ژاپنی‌ها به ستاره استقلال/ باشگاه استقلال تمایل دارد این ستاره ملی‌پوش را حفظ کندبه گزارش خبرداغ، در روزهای اخیر یک باشگاه پولدار ژاپنی به کرات با مدیر برنامه‌های وریا غفوری تماس گرفته و پیشنهاد وسوسه‌انگیزی به او داده است. ظاهرا عملکرد مدافع ملی‌پوش آبی‌ها مورد توجه باشگاه ژاپنی قرار گرفته است. به گزارش جام‌نیـوز، قرارداد وریا غفوری امسال با استقلال تهران به پایان می‌رسد و طبعا برای جدایی از آبی‌ها مشکلی ندارد.

 

البته باشگاه استقلال تمایل دارد این ستاره ملی‌پوش را حفظ کند اما نگه داشتن وریا غفوری آن هم با پیشنهاد وسوسه‌انگیز ژاپنی‌ها کار بسیار سخت و دشواری جلوه می‌کند. بنا بر شنیده‌ها رقمی که باشگاه ژاپنی می‌خواهد به وریا غفوری پرداخت کند نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان برای یک فصل است که نه تنها استقلال بلکه هیچ تیم ایرانی قادر به پرداخت آن نیست.

خراسان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: