کد خبر: ۷۶۳۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹
تعداد بازدید: ۲۹۵
در روز تعظیم آسیا به آزادی استقلال صدرنشین ماند.
تعظیم آسیا به آزادی/ صد هـزار نفر بدون لیـزر و نارنجـکبه گزارش خبرداغ،روز گذشته 2 نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا کار خود را در دور برگشت مرحله گروهی آغاز کردند. در اولین بازی ذوب‌آهنی‌ها میهمان الوحده بودند که در نهایت این بازی با برتری3 - صفر تیم میزبان به اتمام رسید.

 

با این شکست ذوبی‌ها در رتبه دوم جدول باقی ماندند اما با توجه به قطعی شدن صعود الدوحیل به عنوان صدرنشین، کار شاگردان قلعه‌نویی برای صعود به دور بعدی سخت‌تر شد. در دیگر بازی روز گذشته استقلال در ورزشگاه پرتماشاگر آزادی میزبان العین امارات بود که این بازی با نتیجه تساوی یک - یک به اتمام رسید.

 

حسین حسینی، امید نورافکن، پژمان منتظری، روزبه چشمی، وریا غفوری، امید ابراهیمی، فرشید باقری، داریوش شجاعیان، سرور جپاروف، فرشید اسماعیلی و مامه تیام 11 نفر اصلی شفر برای این بازی بودند. در نیمه اول شاهد بازی پراشتباهی از استقلالی‌ها بودیم. در نیمه اول استقلالی‌ها در یکی از معدود موقعیت‌های خود توانستند به گل اول بازی برسند.

 

در دقیقه 41 خطا روی اسماعیلی را داور پنالتی تشخیص داد. مهاجم سنگالی استقلال یعنی تیام پشت توپ قرار گرفت و توپ را به تور دروازه چسباند تا نماینده ایران با یک گل پیش بیفتد. تیام با این گل تعداد گل‌های آسیایی خود را به 3 گل رساند. در نیمه دوم استقلال با یک تغییر به میدان آمد و خسرو حیدری در جناح راست جای وریا غفوری را گرفت.

 

در شروع نیمه دوم مصدومیت تیام و خروج او از میدان هم هواداران را نگران کرد و هم از زهر خط حمله آبی‌ها کاست تا العین سوار بر بازی شود. برتری العین در نیمه دوم گل تساوی‌بخش این تیم در دقیقه 78 را به دنبال داشت تا در این بازی هم مثل بازی رفت امتیازات تقسیم شود. نکته قابل توجه در این بازی میزبانی فوق‌العاده ورزشگاه آزادی با 100 هزار تماشاگر بود؛ ۱۰۰ هزار نفر بدون لیزر و نارنجک و یک میزبانی کاملا اروپایی در قاره کهن.

 

 

خراسان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: