کد خبر: ۷۶۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹
تعداد بازدید: ۵۴۷
بانک ملی ایران در راستای مسوولیت اجتماعی طی همکاری مشترک با پلیس راهور ،اقدام عملی در خصوص فرهنگ سازی کاهش حوادث جاده ای را آغاز کرده است.
همکاری بانک ملی ایران و پلیس راهور برای فرهنگ سازی کاهش حوادث جاده ایبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران ،در این راستا بانک در برگزاری همایش بازرسان نامحسوس ترافیک و پلیس های افتخاری که امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد،مشارکت کرد .

در این همایش که با حضور سردار اسکندر مومنی جانشین فرماندهی ناجا،سردار تقی مهری رییس پلیس راهور ناجا،سردار حسین رحیمی رییس پلیس پایتخت،دکتر علی نوبخت رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ،دکتر حبیب اله رشیدارده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران ،هنرمندان ،ورزشکاران،همیاران پلیس،بازرسان نامحسوس و ...برگزار شد، بانک ملی ایران همراهی خود با پلیس راهور در جهت فرهنگ سازی کاهش حوادث جاده ای را اعلام کرد.

با وجود تلاش های متعدد رسانه ها، خودروسازان، مسئولان جاده ای و پلیس، آمار تصادفات جاده ای و کشته ها و مجروحان ناشی از این اتفاقات همچنان نگران کننده است و بانک ملی ایران در دور جدید فعالیت های خود در حوزه مسوولیت اجتماعی تصمیم گرفت با همکاری پلیس راهور با اجرای برنامه های فرهنگی، به کاهش  آمار تلخ حوادث جاده ای کمک کند.

در این طرح مشترک که  همزمان با شروع سفرهای نوروزی آغاز می شود،بانک ملی ایران با کمک پلیس راهور با تهیه بروشورهای آموزشی که در آنها پیام های ترافیکی، آموزش نکات ایمنی و روش هایی برای جلوگیری از بروز حوادث جاده ای در کنار نکات ایمنی بانکی گنجانده شده و نیز تولید لوح  فشرده حاوی یک ساعت برنامه صوتی با مشارکت طنزپردازان برنامه جمعه ایرانی در کنار برگزاری مسابقه ای که جایزه آن اعزام دو نفر از رانندگان قانون مدار به مسابقات جام جهانی فوتبال در روسیه است، تلاش کرده است تا به فرهنگ سازی موضوع کاهش حوادث جاده ای کمک کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: