کد خبر: ۷۶۳۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸
تعداد بازدید: ۳۱۸
جانشین فرمانده ناجا خبر داد
جانشین فرمانده ناجا اعلام کرد که بازرسان نامحسوس، تخلف جعل و مخدوش کردن پلاک و همچنین حرکات پرخطر رانندگی را به پلیس اعلام می‌کنند.
اعلام تخلفات مخدوش‌ کردن پلاک و حرکات پرخطر رانندگی توسط بازرسان نامحسوسبه گزارش خبرداغ ، سردار اسکندر مومنی در حاشیه همایش بازرسان نامحسوس ترافیک و پلیس‌های افتخاری که عصر امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران گفت: قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی که در سال 89 به تصویب رسید، به پلیس این اجازه را داد تا از ظرفیت نیروهای مردمی و گزارش بازرسان نامحسوس در کنترل تخلفات استفاده کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر گزارش تخلفات به پلیس از طریق دوربین‌ها و نیز نیروهای مردمی ارسال می‌شود افزود: بازرسان نامحسوس ما نیروهای مورد وثوق و آموزش دیده‌ای هستند که پس از گذراندن دوره‌های آموزشی برگه‌هایی را دریافت کرده و نسبت به ثبت تخلفات رانندگی در این برگه‌ها اقدام می‌کنند و پس از آن این برگه‌ها به مرکز اجرائیات تحویل داده شده و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا،مومنی با بیان اینکه نرم افزاری طراحی شده که در اختیار بازرسان نامحسوس در شهر تهران قرار خواهد گرفت، گفت: این نرم افزار که فعلا مرحله آزمایشی را طی می‌کند می‌تواند به صورت بر خط گزارش بازرسان را دریافت کرده و در اختیار پلیس قرار دهد و قرار است تا بازرسان نامحسوس در صورت مشاهده تخلف مخدوش کردن پلاک و همچنین حرکات پرخطر رانندگی آن را از طریق این سامانه آنلاین به پلیس اطلاع دهند تا اولین افسر گشت و پاسگاه پلیس با تخلف برخورد کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: