کد خبر: ۷۶۳۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷
تعداد بازدید: ۲۳۳
کوهکن مطرح کرد؛
عضو کمیسیون صنایع و معادن از بررسی تحقیق و تفحص از عملکرد خودروسازان با حضور وزیر صنعت در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
بررسی تحقیق و تفحص از عملکرد خودروسازان با حضور وزیر صنعت در کمیسیون صنایع و معادن

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا  ، محسن کوهکن درباره جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن گفت: این جلسه با حضور وزیر صنعت و معدن و مدیران عامل صنایع خودروسازی در مورد تحقیق و تفحص برای بررسی وضعیت خودروها و همچنین بررسی عملکرد خودروسازان و ایدرو برگزار شد.

وی با اشاره به آئین‌نامه مجلس که ابتدا باید علت تحقیق و تفحص روشن شود، بیان داشت: عموم نمایندگان در این جلسه با این نگاه که تحقیق و تفحص در دستیابی به نتایجی مشترک در جهت برطرف کردن ایرادات و شتاب‌دهی به برنامه کمک کند تحقیق و تفحص را دنبال کردند.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی درباره نتیجه این جلسه بیان کرد: در جلسه دیگری از کمیسیون که بدون حضور مدیران عامل خودرو و وزیر صنعت و معدن برگزار می‌شود نمایندگان کمیسیون این موضوع را بررسی و به صحن مجلس ارجاع می‌دهند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه هدف از تحقیق و تفحص مچ‌گیری نیست، تصریح کرد: برخی استنباط می‌کردند که وزیر صنعت و معدن تمایلی برای تحقیق و تفحص نداشته باشد اما آقای شریعتمداری از این موضوع استقبال کرد و در جهت بررسی برای رسیدن به باوری مشترک در جهت حل مشکلات این حوزه همکاری لازم را انجام داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: