کد خبر: ۷۶۳۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۴۴۷
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت‌خانه خبر داد؛
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: شکایت از یکی از سایت‌های منتقد وزارتخانه کار مربوط به این ایام نیست و در تاریخ دوم دیماه انجام شده است.
شکایت از یک سایت‌ منتقد وزرات کار پس‌گرفته می‌شود

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، روزبه کردونی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: شکایت از سایت مذکور مربوط به این ایام نیست و در تاریخ دوم دیماه انجام شده است.

وی تصریح کرد : پس از انتشار خبر مربوط به شکایت از یکی از سایت ها موضوع  را پیگیری کردم که مشخص گردید این شکایت در تاریخ دوم دیماه ۱۳۹۶ بدلیل  انتشار خبری نادرست صورت گرفته بوده است .

کردونی با تکذیب شکایت وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی از سایت مذکور عنوان کرد :  ۸۰ روز پیش  یکی از مدیران  وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی درپی انتشار اخبار کذب دریکی از پایگاه های خبری تحلیلی  در خواست شکایت از مذکور به مرجع قضایی را پیگیری کرده است .

کردونی در پایان اظهار داشت: ربیعی وزیر تعاون ، کار ورفاه اجتماعی پس از اطلاع از این موضوع   ؛   دستور بازپس گیری شکایت مطرح شده را صادر کرده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: