کد خبر: ۷۶۳۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴
تعداد بازدید: ۴۳۱
در روزهای اخیر یک باشگاه پولدار ژاپنی به کرات با مدیر برنامه‌های وریا غفوری تماس گرفته و پیشنهاد وسوسه‌انگیزی به او داده است. ظاهراً عملکرد مدافع ملی‌پوش آبی‌ها مورد توجه باشگاه ژاپنی قرار گرفته است.
پیشنهاد نجومی ژاپنی‌ها به ستاره استقلالبه گزارش خبرداغ،قرارداد وریا غفوری امسال با استقلال تهران به پایان می‌رسد و طبعاً برای جدایی از آبی‌ها مشکلی ندارد. البته باشگاه استقلال تمایل دارد این ستاره ملی‌پوش را حفظ کند اما نگه داشتن وریا غفوری آن هم با پیشنهاد وسوسه‌انگیز ژاپنی‌ها کار بسیار سخت و دشواری جلوه می‌کند.


بنا بر شنیده‌ها رقمی که باشگاه ژاپنی می‌خواهد به وریا غفوری پرداخت کند نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان برای یک فصل است که نه تنها استقلال بلکه هیچ تیم ایرانی قادر به پرداخت آن نیست. البته خیلی سعی کردیم اسم باشگاه ژاپنی خواستار این مدافع ملی‌پوش را پیدا کنیم اما ماجرا سکرت است و نزدیکان وریا هم قصد ندارند آن را لو بدهند.


این در حالی است که غفوری در سمت راست خط دفاعی استقلال خوش درخشیده و یکی از مهره‌های مورد اعتماد وینفرد شفر است. مرد آلمانی به خاطر وریا غفوری حتی خسرو حیدری، کاپیتان دوم تیمش را نیمکت‌نشین کرد تا مدافع راست انرژیک و ملی‌پوش استقلال دوباره اوج بگیرد. او در حال حاضر جایگاه ثابتی در تیم ملی پیدا کرده و مدافع فیکس کارلوس کی‌روش نیز به شمار می‌رود. شاید تصور کنید وریا غفوری بخواهد با درخشش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به اروپا برود و در قاره سبز فوتبالش را دنبال کند اما او در حال حاضر ۳۰ ساله است.


بالطبع یک بازیکن ۳۰ ساله آسیایی نمی‌تواند مشتری اروپایی داشته باشد و شاید پاسخ مثبت دادن به باشگاه ژاپنی بهترین گزینه برای وریا غفوری باشد.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: