کد خبر: ۷۶۳۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
تعداد بازدید: ۴۵۲
سرمربی تیم فوتبال استقلال با جمله‌ای زهر دار در نشست خبری پیش از دیدار با العین باعث عصبانیت شیخ نشینان شد.
عصبانیت رسانه های عربی از صحبت های شفر+ عکسبه گزارش خبرداغ ، با توجه به برگزاری دیدار استقلال و العین در دور رفت رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و تساوی 2 بر2 انگیزه انتقام در درون بازیکنان و شفر شکل گرفت تا جایی که سرمربی استقلال در نشست خبری دیروز خود قبل از بازی با العین در دور برگشت رقابت های آسیایی اعلام کرد که تیم العین تنها با شکست می تواند ورزشگاه آزادی را ترک کند.

 

صحبت های سرمربی آلمانی آن هم خطاب به اماراتی ها، باعث شد تا بدون شک شیخ نشینان دبی از این جمله عصبانی شوند و واکنش های متعددی نسبت به صحبت شفر داشته باشند .

 

رسانه های اماراتی و عربستانی جمله شفر در مورد شکست العین در آزادی را به نوعی تهدید دانستند وبه نوعی آن را تحلیل کردند.

 

دیدار 2 تیم فوتبال استقلال و العین امارات در حالی امروز از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود که شفر سرمربی استقلال تنها راه حریفان استقلال را در حضور تماشاگران بیشمارش را شکست خوانده و چاره ای جز این برای آنها متصور نشده است.

 

 

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: