کد خبر: ۷۶۲۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
تعداد بازدید: ۳۲۶
سرپرست دادسرای جنایی تهران تاکید کرد: بعد از تعیین وکیل تعیینی در پرونده محمد ثلاث، در جلسه امروز‌ ایشان به دلیل نبود وقت برای مطالعه پرونده، درخواست و تقاضا استمهال کردند که معقولانه بود که این فرصت در اختیار وکیل قرار گیرد.
موافقت با درخواست استمهال وکیل محمد ثلاث معقولانه بود/ از بازگشایی پرونده زهرا کاظمی در دادسرای جرایم جنایی بی‌اطلاعم/ خودروی سمند از جلوی خانه قطب دراویش بیرون آمد و عمل مجرمانه را انجام داد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، قاضی محمد شهریاری در حاشیه جلسه امروز دادگاه حادثه خیابان گلستان هفتم در جمع خبرنگاران در رابطه با درخواست استمهال وکیل محمد ثلاث گفت: بعد از تعیین وکیل تعیینی، در جلسه امروز‌ ایشان به دلیل نبود وقت برای مطالعه پرونده، درخواست و تقاضا استمهال کردند که معقولانه بود که این فرصت در اختیار وکیل قرار گیرد. 

وی افزود: اینکه دادگاه چقدر برای مطالعه پرونده وقت بدهد، به اختیار خودش است. دادگاه می‌توانست کمتر فرصت بدهد که به هر حال یک هفته مهلت داد. برای رعایت بهتر حقوق متهم قبول درخواست کار خوبی بود.

نماینده دادستان با اشاره به اینکه باید موضوع سازماندهی شده بودن حمله به ماموران نیروی انتظامی با خودرو مورد بررسی قرار گیرد‌، اظهار داشت: خودروی سمند از جلوی خانه قطب دراویش بیرون آمد و عمل مجرمانه را انجام داد. محمد ثلاث تنها کسی بوده که گواهی پایه یک داشته است. راننده اتوبوس اعلام داشته بود که جای پارک پشت ماموران بوده و این یعنی خودرو را برای حمله به ماموران جابه‌جا کرده است.

شهریاری در مورد پرونده دو راننده دیگر حوادث خیابان پاسداران تصریح کرد: مدت طول درمان مصدومین آن پرونده هنوز مشخص نشده است و بعد از مشخص شدن دادسرا طبق قانون به تکلیف خود عمل می‌کند.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه پرونده زهرا کاظمی در دادسرای جرایم جنایی مفتوح است یا خیر؟ خاطرنشان کرد: من واقعاً از این موضوع اطلاعی ندارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: